Tukifoorumi

Ecu-virhe ei vastaa Yamaha R1 2019: llä

michel.performanceracing@gmail.commichel.performanceracing@gmail.com Viestejä: 6Verified User
sisään R1

HI Minulla on ongelma R1 2019 ecu-numerolla BX4-8591A-30 (EU °. Kun haluan kirjoittaa ECU: lle, näyttöön tulee viesti muutaman sekunnin Ecu-virheen jälkeen, ei vastausta. Mutta ongelma, joka pyörällä osoittaa kojelaudassa jotain Ecua ei asenneta. Löydät kuvan kojelaudasta, kun ECu on kytkettynä

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    "Virhe ei vastausta" -viesti tarkoittaa, että laitteistoyhteysongelma estää ohjelmistoa kommunikoimasta ECU: n kanssa. Käytätkö pyöräpuolen valjaita (valjaat, jotka liitetään moottoripyörän ECU-liittimeen)? Jos näin on, katso kotisivun tarttuvaa viestiä "Huomio: Laitteen testi 6-nastaiselle pyöränpuoleiselle valjaalle ..."

  • jlwoody@live.comjlwoody@live.com Viestejä: 4Verified User

    Hi Kent ei ollut varma mihin kirjoittaa ongelmani tai aloittaa keskustelu, mutta minulla on ongelmia ecuun kirjoittamisessa. Käytän penkkivaljaita enkä kirjoita tekstiä ja kaikki toimii, mutta kun yritän kirjoittaa ecuun, näin tapahtuu ( katso valokuvat) Olen salamannut ecuuni aiemmin samalla valjaalla

  • jlwoody@live.comjlwoody@live.com Viestejä: 4Verified User

    Valokuvia ei lähetetä, mutta sanotaan ”luvaton pääsy” ja sanotaan myös pysyvän: “ilmoittaminen epäonnistumisesta”

  • g.antoninho@hotmail.comg.antoninho@hotmail.com Viestejä: 5Verified User

    Kokeile lan-kaapelia

  • tiagocarvalho9788@gmail.comtiagocarvalho9788@gmail.com Viestejä: 2Verified User

    Minulla on tällä hetkellä erittäin sama ongelma samassa ecussa .. Viiva näkyy kuin kuvassa

    Onko kenelläkään ratkaisua? Tällä hetkellä ecu ei toimi, vaikka irrotat valjaiden puolen

  • tiagocarvalho9788@gmail.comtiagocarvalho9788@gmail.com Viestejä: 2Verified User


  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Tämä johtuu siitä, että sinulla ei ollut onnistunutta salamaa ECU: lle. Päivitä ECU. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.