Supportforum

ECU-licens 5CA000ED

Hej, jag blinkade senast denna ecu 2015R1 i maj 2019. Kunden bad mig kontrollera inställningen på sin cykel idag, och jag kan inte läsa eller skriva ecu, programvara säger ecu inte licensierad. Jag har försökt med hans kabel och userid samt med min egen kabel och användar-ID efter att ha överfört hans licens mellan respektive användar-ID. Det märkliga är att autoblipen verkar fungera bra, men när jag får det här licensproblemet kan jag inte se om den aktiva melodin fungerar korrekt

kommentarer

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, jag ser inte något fel med licensen och det ser ut som om Autoblip- och ActiveTune-koderna är lyckade med licensen. Om du har problem med att kommunicera till ECU kan det vara hårdvarurelaterat. Blinkar du på cykelsidan eller blinkar bänken den här ECU? Tack, Jason A.

  • mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Inlägg: 40Verified User

    Hej Jason, jag har hittat ett problem med kunderna, cykelsidosele. Fick det sorterat, den gula tråden skadades på cykelsidans sele. Tack Paul

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Paul, glad att höra att du har ordnat det. Låt oss veta om du behöver något. Tack, Jason A.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.