Helpforum

ECU-licentie 5CA000ED

Hallo, ik heb deze ecu 2015R1 voor het laatst geflitst in mei van 2019. De klant vroeg me vandaag de instelling op zijn fiets te controleren en ik kan de ecu niet lezen of schrijven, software zegt dat ecu geen licentie heeft. Ik heb geprobeerd met zijn kabel en userid evenals met mijn eigen kabel en gebruikers-ID na het overdragen van zijn licentie tussen de respectieve gebruikers-ID's. Wat vreemd is, is dat de autoblip prima lijkt te werken, maar omdat ik dit licentieprobleem krijg, kan ik niet zien of de actieve melodie correct werkt

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik zie niets mis met de licentie en het lijkt erop dat de Autoblip- en ActiveTune-codes met succes aan de licentie zijn gekoppeld. Als u problemen ondervindt bij de communicatie met de ECU, kan dit hardware-gerelateerd zijn. Ben je aan de zijkant van de fiets of knippert deze ECU op de bank? Bedankt, Jason A.

  • mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Berichten: 40Verified User

    Hallo Jason, ik heb een probleem gevonden met de klanten, het fietsharnas. Heb het gesorteerd, de gele draad was beschadigd aan het zijharnas van de fiets. Bedankt Paul

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Paul, blij dat je het hebt uitgezocht. Laat het ons weten als je iets nodig hebt. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.