Helpforum

2014 R6 Bench Harness and Quickshifter - ECU Pin 21 conflict

johnpaul.craig@gmail.comjohnpaul.craig@gmail.com Berichten: 4Verified User

2008-2015 R6 Programming Harness (Harness Type 3) Quickshifter Harness (Type 1) Ik heb een paar jaar geleden het programmeerharnas geïnstalleerd en geflitst en heb het sindsdien niet meer aangeraakt (gebruikt Graves tune dat in de software werd meegeleverd). Ik heb onlangs de push / pull quickshifter van ftecu gekregen om aan het systeem toe te voegen. De instructies zeggen om de groene draad en pin in de ECU-koppeling op locatie 21 te bevestigen. Maar locatie 21 heeft al de oranje draad van de instructies van de knipperharnas. Wat moet ik nu doen? Of heb ik de verkeerde quickshifter voor gebruik met het flitsende harnas?

Comments

• johnpaul.craig@gmail.comjohnpaul.craig@gmail.com Berichten: 4Verified User

Na nog wat meer graafwerk te hebben gedaan, lijkt het erop dat ik wel de "optionele" connector van de quickshifter-kabelboom heb, maar die kabelboom komt niet overeen met de draden van mijn quicksifter-eenheid omdat ik vermoed dat die is ontworpen om rechtstreeks op de ecu te worden aangesloten? Als de ftecu push / pull-sensor kan worden aangesloten op de kabelboom die ik al heb, is er dan een adapterdraad of iets dat ik kan kopen of ruilen voor? Ik kan indien nodig foto's leveren.

• kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

Het Type 1 QS-harnas is bedoeld voor gebruik op fietsen waarop het FTECU-fietsharnas aan de zijkant niet is geïnstalleerd. U hebt het Type 7 QS-harnas nodig, dat is gemaakt voor fietsen met het flitsende harnas aan de fiets geïnstalleerd.

• Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Berichten: 33Verified User

Zou je het installatiebestand voor Type 7 QS harnas uploaden? Het is niet beschikbaar om te beoordelen

• kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

Het Type 7 QS-harnas kan eenvoudig worden aangesloten op de connector aan de motorzijde van het ECU-harnas.

• Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Berichten: 33Verified User

Dank je

Meld je aan of registreer je om te reageren.