Helpforum

Probleem quickshifter mt07

martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

Hallo. Ik heb quickshifter geïnstalleerd op mijn mt07 met de standaard sotck-waarden. Activeringsvertraging 05ms Volgende schakelvertraging 0500 ms Sensortype NEE Het probleem is wanneer de versnellingsschakeling wordt geactiveerd, wordt de motor ongeveer 2 seconden uitgeschakeld haw kan ik dat oplossen? Bedankt


«134

Comments

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User
    Wijzig nu onbeperkte ecu 
     Wijzig nu onbeperkte ecu. Wanneer de versnelling wordt geactiveerd, wordt de motor ongeveer 0,5 seconde uitgeschakeld. Het probleem is kleiner geworden, maar nog steeds traag.
  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Wat is het bestandsnummer dat u knippert?

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Hallo Kento. Mijn ecu is B348591A-00 (ik bevestig een foto)

    Ik gebruik 2018 MT07 B34-8591A-00 (PHL) Onbeperkt, wordt afgesloten gedurende ongeveer 0,5 seconden en 2018 MT07 B34-8591A-00 (PHL 2 seconden

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, heb je geprobeerd de quickshifter-kill-tijden in beide bestanden aan te passen om te zien of je het beter kunt laten werken? Bedankt, Jason A.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User


    Hallo Jason. Ik heb geprobeerd met activeringsvertraging 05ms en activeringsvertraging 25ms. Ik merk geen verschil. Breng geen wijzigingen aan in Volgende shift-vertraging. Het is over 0500ms. Thanks.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, pas uw QS-timingtabel aan zoals hieronder wordt weergegeven:

    Bedankt, Jason A.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Hallo Kent Kunt u mij een bestandsreset voor mijn MT07 2018 ECU B34-8591A-00 sturen Het spijt me, Kent. Ik kan de Quick Shifter niet laten werken. Nu heb ik 2 problemen. Thanks.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    We hebben geen resetbestand voor dat ECU-onderdeelnummer.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    😂 Heb ik een manier om alles op voorraad te herstellen?

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Hallo Kent. Ik heb bestanden teruggezet op voorraad. De fiets werkt perfect, maar ik heb nog steeds het probleem van de snelhendel. Wanneer de versnelling wordt geactiveerd, wordt de motor ongeveer 2 seconden uitgeschakeld. De tabelinstellingen zijn identiek. Het kan niet worden gebruikt in deze voorwaarden. haw kan ik dat oplossen? Bedankt


  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Heb je de laatste suggesties van Jason geprobeerd?

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Hallo Kento. Ja, mijn Quickshifter-timingkaart, het is identiek aan wat mij is overkomen Jason Verander niets in Quickshifter-timingkaart. Ik voeg een foto van mijn computer toe


  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Wat Jason bedoelde, was het aanpassen van je QS-timingtafel met behulp van de kaart op de foto ... niet de kaart die op de foto wordt weergegeven, omdat deze instellingen voorraadinstellingen zijn. Probeer de timing te verminderen in de specifieke gebieden waar dit nodig is.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Hallo Kento. Bedankt voor het antwoord. Welke pasvorm moet ik op de kaart doen? De motor schakelt ongeveer 1 tot 2 seconden uit bij alle toerentallen (binnen de minimale toerentalkeuze) en in alle versnellingen. Ik weet niet wat ik op de kaart moet aanpassen om de vertraging te verkorten. Bedankt Kento.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    If you absolutely sure that the kill time of 1-2 seconds is at all rpm and in all gears, probeer de waarden in elke cel met 5 te verminderen, steek dat in uw ECU en kijk hoe het voelt.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Hallo kento Ja, de tijd om te doden is op alle toeren Ik denk dat de installatie van de ftecu-flash en de snelle verandering correct zijn. Het bestand komt overeen met het jaar van mijn motorfiets en het aantal ecu. De knipperende ecu is goed geschreven. Wanneer de versnellingshendel wordt ingedrukt, sluit het circuit naar 0. Wanneer ik op de versnellingshendel druk, gaat deze naar de volgende versnelling, maar er is een zeer lange doodstijd. Er is niets in de configuratie dat u kunt wijzigen, zodat de verwijderingstijd 1 seconde of meer is. Verander de Quickshifter minimum rpm en het werkt, maar de doodstijd gaat door Verander de vertraging van activering van de snelle verandering, 05 ms, 10 ms, 15 ms, 20 ms en 25 ms, maar de doodstijd gaat door. Ik probeer de volgende ploegvertraging te wijzigen, maar het werkt niet. Alleen 0500ms kunnen worden geselecteerd. Wanneer u een andere optie selecteert, wordt het vak wit. Ik wijzig de tijdkaarten, maar de doodstijd gaat door met Verwijderen en alles opnieuw installeren, Stock en zonder beperkingen, maar volg de verwijderingstijd. Ik zie niets dat ik kan doen om het probleem op te lossen. Op dit moment deactiveer ik de snelle verandering. Ik kan het niet geactiveerd laten, omdat ik bij het op een traditionele manier schakelen (op de koppeling drukken en gas geven) de motor uitzet. Naast lelijk rijden is het gevaarlijk. Sorry voor de beschrijving en ik waardeer het begrip, omdat ik online vertaler gebruik. Ik wou dat ik het probleem kon oplossen zodat de quichshifter geen presse-papier wordt. Beste wensen. Martin.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Hallo Kento Ja, de tijd om te doden is op alle toeren Ik denk dat de installatie van de ftecu-flash en de snelle verandering correct zijn. Het bestand komt overeen met het jaar van mijn motorfiets en het aantal ecu. De knipperende ecu is goed geschreven. Wanneer de versnellingshendel wordt ingedrukt, sluit het circuit naar 0. Wanneer ik op de versnellingshendel druk, gaat deze naar de volgende versnelling, maar er is een zeer lange doodstijd. Er is niets in de configuratie dat u kunt wijzigen, zodat de verwijderingstijd 1 seconde of meer is. Verander de Quickshifter minimum rpm en het werkt, maar de doodstijd gaat door Verander de vertraging van activering van de snelle verandering, 05 ms, 10 ms, 15 ms, 20 ms en 25 ms, maar de doodstijd gaat door. Ik probeer de volgende ploegvertraging te wijzigen, maar het werkt niet. Alleen 0500ms kunnen worden geselecteerd. Wanneer u een andere optie selecteert, wordt het vak wit. Ik wijzig de tijdkaarten, maar de doodstijd gaat door met Verwijderen en alles opnieuw installeren, Stock en zonder beperkingen, maar volg de verwijderingstijd. Ik zie niets dat ik kan doen om het probleem op te lossen. Op dit moment deactiveer ik de snelle verandering. Ik kan het niet geactiveerd laten, omdat ik bij het op een traditionele manier schakelen (op de koppeling drukken en gas geven) de motor uitzet. Naast lelijk rijden is het gevaarlijk. Sorry voor de beschrijving en ik waardeer het begrip, omdat ik online vertaler gebruik. Ik wou dat ik het probleem kon oplossen zodat de quichshifter geen presse-papier wordt. Beste wensen. Martin.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Hallo Kento - Jason. Excuses voor het ongemak, maar ik kon mijn probleem niet oplossen. Met vriendelijke groeten

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Beste Kento - Jason. Ik schrijf u om u te vertellen dat ik de productinstallatie opnieuw heb uitgevoerd. Controleer alle connectoren en kan de fout niet vinden. Ik veronderstel en wantrouw dat het een software incompatibiliteitsprobleem is. Ik wil u graag raadplegen zonder een poging te doen door het installatieprogramma te wijzigen. Ik heb het MT07-bestand B34-8591A-00 (PHL) 2018 gedownload van de bestandsbeheerder. Dit bestand komt overeen met een versie van Philipinas. Mijn motorfiets komt uit Japan. Het bestand dat overeenkomt met mijn motorfiets staat niet in hun lijsten. Ik vraag je om me te vertellen welk bestand ik moet downloaden of als je me het aangegeven bestand kunt sturen. Als dit bestand niet bestaat, wil ik u het product sturen en het geld terugsturen. Houd er rekening mee dat mijn motorfiets van Japanse origine is. met het nummer van ecu B34 - 8591A - 00 (JAP) 2018. Ik kan het in elk geval niet oplossen zonder uw medewerking. Ik heb de tagfoto van mijn ECU toegevoegd om het bijbehorende bestand te verifiëren. Met vriendelijke groet,

    Martin Friera

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User
  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo Martin, Kun je een video maken zodat ik de vertraging van de dienst waar je het over hebt kunt zien en horen? Bedankt, Jason A.

  • willrc@free.frwillrc@free.fr Berichten: 15Verified User

    Hallo, ik heb precies hetzelfde probleem vandaag, ecu B34-8591A10 de motor schakelt volledig uit, bij het schakelen, geen foutcode

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Heeft de Quickshifter eerder goed gewerkt? Zo ja, hebt u iets gewijzigd voordat dit probleem zich voordeed?

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 47Verified User

    Hallo willrc Het is opgelost. Ik heb een ander bestand gekozen dan mijn ecu. Mijn ecu is van Japanse afkomst. Ik heb een bestand gekozen dat overeenkomt met het jaar en de plaats van productie. De cijfers en letters van het gekozen bestand zijn niet hetzelfde als die van mijn ecu. De hulp van ftecu was niet goed, omdat ze me stuurcircuits maakten die goed waren omdat het werkte, maar het heeft de motor lange tijd uitgeschakeld. Het probleem is software.

  • willrc@free.frwillrc@free.fr Berichten: 15Verified User

    Kento, ik heb zojuist de shifter gemonteerd, met de FT-straal, deze was nog niet eerder geactiveerd. Ik probeerde de uitschakeltijden te verminderen, wat niets verandert.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Will, wat is uw ECU-onderdeelnummer? Welk bestand heb je gebruikt? Bedankt, Jason A.

  • willrc@free.frwillrc@free.fr Berichten: 15Verified User

    jason, de ecu is B34-8591A10 Ik kan je het bestand niet als bijlage sturen, maar ik gebruik het bestand 2017 MT-07 - B34-8591A-10 (EU) onbeperkt

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Zal het me spijtig zijn dat ik ben vergeten te vragen uit welk jaar en uit welke regio je fiets komt? Bedankt, Jason A.

  • willrc@free.frwillrc@free.fr Berichten: 15Verified User

    2017, Frankrijk

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Will, probeer alsjeblieft 3 verschillende bestanden voor mij: 15-17 MT07 - B34-8591A-00 (EU) 2018 MT07 - B34-8591A-00 (PHL) 2018 MT07 - BU2-8591A-10 (JAP) Schakel de quickshifter in in die bestanden en probeer ze in te flashen. Laat me weten welke als een van hen werkt. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.