Supportforum

2018 R1 med Graves katteliminator och kort korta avgaser

tt650r@yahoo.comtt650r@yahoo.com Inlägg: 10Verified User

Riktigt enkelt här.Jag kan inte hitta en fil för ett 2018 med en Graves-installation som min och var tvungen att använda den obegränsade filen för att komma mig hem. Du kan inte se vilka filer som finns tillgängliga förrän du köper tunern och blev besviken över att inte se en för min cykel. Har någon ett förslag. Jag har också en aktiv melodi på vägen Tack

Taggade:

kommentarer

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User
    redigerad December 2019

    När du går till ett flash-kit för en cykel på vår webbplats har varje sida ECU-filer som är tillgängliga för den cykeln, plus instruktioner om din fil inte finns på listan:


  • tt650r@yahoo.comtt650r@yahoo.com Inlägg: 10Verified User

    Tack. Människorna på Graves skickar mig den fil jag behöver. De kräver bevis för att köpa deras pipa så att melodin inte delas. Jag har helt förstått om immateriell äganderätt och varför den inte levereras till alla. Någon med 2018 eller nyare R1 letar efter en Graves-rörfil måste kontakta dem. De är oerhört hjälpsamma

  • tt650r@yahoo.comtt650r@yahoo.com Inlägg: 10Verified User

    Bara för att rensa upp saker om du inte var medveten om att jag inte ville skapa min egen melodi och jag ville använda en Graves-melodi skriven för ett visst rör men det finns ingen 2018 R1 Graves-fil på systemet.Jag provade en fil för ett 2017 och cykeln skulle inte starta så jag bytte tillbaka utan problem.De faktiska ECU-delnumren för olika år är tydligen skrivna i filen eller något annat men ett annat artikelnummer ECU stoppade min cykel från att köra ..

  • tt650r@yahoo.comtt650r@yahoo.com Inlägg: 10Verified User

    Punkt tas ... Tack för dig

Logga in eller registrera dig för att kommentera.