Helpforum

2017 FZ 09 P2138

dmahovich@gmail.comdmahovich@gmail.com Berichten: 7Verified User

Hallo ... ik flitste met mijn fiets met de onbeperkte kaart met de brandstofcommando's. Ik heb een Akro carbon / roestvrij volledig uitgeput met de AES delete. Ik krijg willekeurig een P2138-code .... Accelerator POS-sensor Spanningscorrelatie. De fiets wordt uitgeschakeld, CEL gaat aan, zet de sleutel uit en dan start de fiets en loopt prima met CEL aan. Om het even welke ideeën?

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt September 2019

    Ga naar de Diagnostic Code Manager in het gedeelte ECU-instellingen van uw bestand en zorg ervoor dat het vakje voor P2138 Accel Pos-sensor voltagecorrelatie niet is aangevinkt en flash het bestand vervolgens naar uw ECU.

  • dmahovich@gmail.comdmahovich@gmail.com Berichten: 7Verified User

    @kento_ftecu Is dit een code die normaal gesproken moet worden uitgeschakeld?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt September 2019

    Normaal gesproken niet, maar omdat u pc-kaarten in het bestand hebt, verschillen hun waarden van de OEM / FTECU-waarden en veroorzaken de TPS-nummers vaak dat de ECU een foutcode activeert. We zien dit vaak gebeuren bij gebruikers die pc-kaarten hebben geüpload naar een geflitst bestand.

  • dmahovich@gmail.comdmahovich@gmail.com Berichten: 7Verified User

    @kento_ftecu bedankt voor de info! Zou ik aanbevelen om mijn melodie te wijzigen en de gedownloade Power Commander-kaart niet te gebruiken? Is er een FTecu-melodie die beter zou werken? Sorry als dit een nube-vraag is, haha dit is mijn eerste FTecu-getunede fiets en ik ben nog aan het leren. Nogmaals bedankt voor de hulp!

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    U kunt altijd het onbeperkte bestand proberen dat werkt met uw ECU-onderdeelnummer om te zien hoe dat werkt. Als u denkt dat het niet zo goed werkt als het PCV-gemigreerde bestand, kunt u altijd teruggaan.

Meld je aan of registreer je om te reageren.