Helpforum

Pin type voor GSX-R1000 onbike harnas 2017

Ik heb onlangs het onbike harnas gekocht voor de GSX-R1000 2017. Helaas is de installatie behoorlijk moeilijk en een van de pinnen is kapot. Is het mogelijk om een paar extra pinnen te krijgen? Welk type pin wordt gebruikt? Komt deze overeen met de OEM-pin? Alle hulp wordt op prijs gesteld. Ik wil graag mijn ECU laten flitsen zonder dat ik nog een harnas moet kopen.

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Stuur ons een e-mail naar sales@ftecu.com met uw verzendadres en wij sturen u enkele pinnen. Elke set heeft specifieke pinnen die overeenkomen met de OEM-connectoren, dus u kunt niet zomaar naar uw plaatselijke elektronicawinkel rennen en er een pakken die overeenkomt met de draadmaat. Merk op dat de draden erg dun zijn, met de pinnen ook erg klein. U moet heel voorzichtig zijn bij het strippen van de draden en het krimpen van de pinnen (dwz met het juiste gereedschap).

  • communistgoldfish@outlook.comcommunistgoldfish@outlook.com Berichten: 3Verified User

    Geweldig bedankt! Ik stuurde een eerste e-mail op zaterdag 9/21 over de pin maar kreeg nooit een reactie. Ik heb vandaag nog een e-mail verzonden. Hopelijk gaan de e-mails geen spam bevatten.

Meld je aan of registreer je om te reageren.