Fout onbevoegde ECU ... neem contact op met ondersteuning
mail_paulkp@yahoo.com
in ZX 10
Vandaag heb ik geprobeerd een ecu te flitsen die ik in september had geflitst om het tanken een beetje in te korten en auto-blip toe te voegen. Wijziging van het tanken en flitste ... OK. Vervolgens de auto-blip getest, werkte niet, verwijderde de ecu en controleerde opnieuw of auto-blip was ingeschakeld .. en probeerde de ecu opnieuw te schrijven .. Ik gebruik een bankharnas 4-pins type 5, wanneer ik probeer de bestand dat ik heb gekregen en fout niet-geautoriseerde ecu-licentie en wil een nieuwe licentie aanvragen. Ik heb schermafbeeldingen bijgevoegd en het bestand
tagged:
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Hallo, ondervindt u nog steeds problemen met dit probleem? Bedankt, Jason A.
Hallo, ik heb nog steeds dezelfde fouten
Mike van Velox werkte woensdag met iemand van FT om te proberen de licenties voor deze ecu te resetten. Rond 2 uur 's nachts (GMT +2) stuurde hij me een bericht "Moet de tuning suite opnieuw opstarten om die licentie opnieuw te proberen" Ik heb dat gedaan maar geen geluk. licentie-informatie hieronder; ECU-licentienummer: 8FD7A20E plus 9201FD8C 2016 ZX10 Auto-Blipper Kit
Ja geselecteerd bij het overschrijven van de licentie en kon de reset-licentie met succes opnieuw toepassen. zal binnenkort de ECU op de fiets testen
Alles werkt prima, de eigenaar van de motor is erg blij. Dank aan allen die hebben bijgestaan.