Virhe poista valtuutettu ECU ... ota yhteyttä tukeen
mail_paulkp@yahoo.com
sisään ZX 10
Yritin tänään välähtää ecua, jonka olin vilkaissut jo syyskuussa, leikkaamaan polttoainetta hieman ja lisäämään automaattista blipiä. Muutti polttoainetta ja välähti ... OK. Sitten testasin automaattisen blipin, ei toiminut, poisti ecun ja tarkisti uudelleen, että automaattinen blip oli käytössä .. ja yritin kirjoittaa ecu uudelleen .. Käytän 4-nastaisen tyypin 5 penkkisarjaa, kun yritän kirjoittaa saamani tiedosto ja virhe Un-autorisoitua ecu-lisenssiä ja haluaisin käyttää uutta lisenssiä. Olen liittänyt näyttökuvia ja tiedoston
tagged:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
FopwYXbIWEKnRYUSvXQgbsJos
Hei, onko sinulla vielä ongelmia tämän ongelman kanssa? Kiitos, Jason A.
Hei, silti samat virheet
Mike Veloxista työskenteli keskiviikkona FT: n kanssa yrittääkseen nollata tämän ecun lisenssit. Noin kello 2.00 (GMT +2) hän lähetti minulle viestin "Tarvitsen uudelleenkäynnistää virityspakettia, jotta voin kokeilla tätä lisenssiä uudelleen", olen tehnyt sen, mutta ei onnea. alla olevat lisenssitiedot; ECU-lisenssinumero: 8FD7A20E plus 9201FD8C 2016 ZX10 Auto-Blipper Kit
Valittu kyllä lisenssin korvaaessa ja pystyi käyttämään palautuslupaa uudelleen. testaa ecun pyörällä pian
Kaikki toimivat hyvin, pyörän omistaja on erittäin onnellinen. Kiitos kaikille avustajille.