Tukifoorumi

tuntuu heikosta virrasta

trentjarvis89@gmail.comtrentjarvis89@gmail.com Viestejä: 2Verified User

Hei, olen juuri kartoittanut ecun rajoittamattomalla kartallasi ja ihmettelin vain, mitä muutoksia se toimii tai otetaan huomioon? Minulla on 2019 Yamaha Mt-09 ja kaikki mitä olen tehnyt sille suorituskyvyn kannalta on titaani täydellinen. Ja mikäli sillä on merkitystä, se myös poistaa AIS: n. Kysyn vain, koska kun pyörä oli varastotietojen kartoituksessa, se oli vääntömomenttihirviö ja nyt salaman jälkeen se näyttää melko alhaiselta vääntömomentilta. Pyydän anteeksi etukäteen, jos kaipaan jotain selvää, kiitos ps, näin, että kolmannen osapuolen kansiossa oli Gravesin pakokarti, mutta näytti siltä, että puuttui joitain karttoja, jotka muilla kappaleilla oli. Lisäksi sanotaan, että se on tarkoitettu vain vuoteen 2017 malleille, vaikka numerot ovatkin samat.

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Rajoittamattomat tiedostomme ovat pyörän ympärillä täydellä pakokaasu- ja ilmansuodattimella. Ne ovat hyvä aloitustiedosto, mutta eivät välttämättä toimi kaikissa sovelluksissa. Jos osanumero vastaa hautotiedostoa ECU-järjestelmässäsi, vilkuta tiedosto ja katso jos huomaat eroja. Kiitos, Jason A.

  • trentjarvis89@gmail.comtrentjarvis89@gmail.com Viestejä: 2Verified User

    kiitos, yritän nyt

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.