Supportforum

Om licensiering

redsy86@naver.comredsy86@naver.com Inlägg: 20Verified User
redigerad March 2020 i R1

I processen med ecu-flash visade sig ett felmeddelande på skärmen i slutet. Jag försökte ec u flash igen, men det sa: "Detta är en oregistrerad licens. Fråga." Ett meddelande kom upp. Jag ber om en snabb lösning. F3253A7A 03/05/2020 2017 R6 försökt 9E2A16CC 03/25/2020 2015 R1 försökt

kommentarer

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Båda dina licenser var i försökt tillstånd och måste återställas. Se till att din internetanslutning är stark utan bortfall och att dina hårdvaruanslutningar är solida.

  • redsy86@naver.comredsy86@naver.com Inlägg: 20Verified User
    redigerad March 2020

    Denna licens är inte längre tillgänglig. Vänligen kontakta support. "Jag försökte igen, men jag ser fortfarande det här meddelandet. Jag försökte igen med en oem-aktiekarta, men jag ser fortfarande bara meddelandet" oregistrerad licens. "Stark internetuppkoppling och hårdvarukoppling är stabil. Om du tittar på min licenshistoria, jag brukade använda den så bra.Jag behöver en snabbkorrigering.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, jag ser inget fel med dina licenser för närvarande. Försök stänga programvaran och öppna den igen. När det är klart, skicka mig skärmdumpar av felmeddelanden du får. Tack, Jason A.

  • redsy86@naver.comredsy86@naver.com Inlägg: 20Verified User

    Det fungerade bra. Tack för din hjälp.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, glad att du fick det att fungera! Tack, Jason A.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.