Supportforum

Licensen kan inte längre användas

drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Inlägg: 51Verified User

Hej, min anslutning tappade mitten av blixt och min licens visas inte eftersom den inte längre är användbar. Kan någon återställa det för mig snälla? Jag tror att det är vad som behövs. Eller peka mig i rätt riktning. Tack.

kommentarer

• drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Inlägg: 51Verified User

Okej, det tappade inte bort, det kom till verifieringsstadiet och sa till mig att jag var en obehörig användare. Jag köpte en andra licens och samma sak har hänt igen. Snälla hjälp.

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

Hej, vilken fil försöker du blixt med? Tack, Jason A.

Hej jason det var den obegränsade filen från din databas. Jag har haft ett e-postmeddelande från Kent på dina kontor som har återställt mina licenser för mig. Jag har inte kunnat testa ännu eftersom jag väntar på en ny ledning eftersom min var felaktig. Jag kommer att uppdatera när jag har försökt igen. Tack för ditt svar.

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

Hej, ok, håll oss uppdaterade vad som händer. Tack, Jason A.

Hej, så det här har lösts. Mina licenser återställs och fungerar, orsaken var en felaktig ledning som ledde till koppling. Jag har nu problem med den senaste programvaran men när jag försöker blixt en ny fil till min ecu upptäcker den licensen och misslyckas sedan med och felmeddelandet "Flash Writing error". Det fungerade bra i går kväll, men uppdateringen i morse verkar ha trasslat saker. Några idéer?

• kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

Vi arbetar för närvarande med frågan, vi kommer att lösa det inom kort, ursäkt.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.