FTECU ominaisuudet / kysymykset R3 / 25: lle
Hei! Sotilaallisten sitoumusten takia en ole ollut kotona, enkä ole ajanut aikaa FTECU: n kanssa. Minulla on muutama kysymys: Kyseinen pyörä on 2017 Yamaha R3, abs-versio, ostettu Japanista. Minulla on myös R25-ecua, koska omistin kyseisen pyörän aiemmin, mutta muutin takaisin R3-luokkaan. Onko PC-polttoaineiden tuonti uusi ominaisuus? En muista nähdä sitä, kun olin kotona ja sekaisin FEKU: n kanssa. Sekoittuaan FTECU: n ja käytettävissä olevien erilaisten karttojen kanssa päätin palata takaisin osakekarttaan ja ostaa PCV: n, koska siellä oli kartta, joka oli viritetty samaan samaan pakokaasuun ja suodattimeen, jota käytän. Olen hankkinut tätä foorumia ja näyttää siltä, että joillakin ihmisillä oli ongelmia PC-polttoaineiden tuontitoiminnon käyttämisessä. En ole henkilökohtaisesti koskaan nähnyt sitä, mutta olisin voinut vain unohtaa sen, tai ehkä ohjelmiston uusi versio lisäsi sen? Tällä hetkellä käynnissä FTeCU vilkkuu ECU samoin kuin PCV. Ilmeisesti haluaisin rogerin käyttävän vain välähtää ECUa, mutta ennen kuin saan kartan kopioida, joudun pitämään nykyisen asennukseni. Onko PCV paikallaan, pitäisikö ”stock O2” -valintaruutu olla valittuna tai valittuna? Voiko joku päivittää minua käynnistyksenestolaitteella ja Inj decel cut -toiminnot tekevät? Olenko väärin sanoa, että haavan leikkaus vähentää moottorin jarrutusta? Jos on, onko se säädettävissä? Tiedän, että ohjelmiston sotku voi vastata moniin kysymyksiini, mutta kuten mainittiin, olen tällä hetkellä poissa kotoa sotilaallisten sitoumusten takia, mutta haluan pystyä sotkemaan ja saamaan jonkin verran tietoa ennen kuin pääsen kotiin. Kiitos ystävällinen etukäteen avusta!
Kommentit
Hei, kävin läpi ja yritin lisätä PC Fuel Import -toiminnon jokaiseen käytettävissä olevaan karttaan, joten on erittäin mahdollista, että se on uusi ominaisuus. Jos olet poistanut Stock O2 -anturin, haluat asettaa sen POIS. Ruiskutusvirtaleikkaus auttaa kaasun äkillisyydessä. Joten kun ruiskutusvirtaleikkaus on poistettu käytöstä, on / off-kaasu on tasaisempi. Kiitos, Jason A.
Jason, Kiitos vastauksesta. Tulen kotiin muutamassa päivässä, joten aion kokeilla tätä. Toistaiseksi varaston O2-anturi on edelleen päällä. Jos jätän sen päälle, mutta poistan sen käytöstä flash-kappaleissa, pyörä ei tunnista, että se on olemassa, eikö niin? Olen kuullut, että anturin ollessa edelleen päällä / käytössä, ECU yrittää tehdä karttaan muutoksia, millainen on sen tarkoitus, eikö? Minun pitäisi olla kotona muutamassa päivässä, joten voin seurata, jos PCV Fuel -tuontiominaisuus toimii. kiitos vielä kerran vastauksesta!
Hei, jos sinulla ei ole pistoketta pakokaasuillesi, voit jättää O2-anturin sen päälle ja poistaa sen vain salaman käytöstä. Ehdotan kuitenkin, että irrotat myös O2-anturin sen pistokepistokkeesta. Kiitos, Jason A.
Ok, joten pystyin käyttämään tuontitoimintoa, mutta valitettavasti en usko sen toimivan oikein. Kun tuon sen, niin tapahtuu:
näyttää siltä, kuinka se näyttää edeltäpäin
Tuomassa PCV-tiedostossa on virhe. Hanki uusi PCV-tiedosto ja tuo se.