Tukifoorumi

FTECU ominaisuudet / kysymykset R3 / 25: lle

Jasonsarmiento520@gmail.comJasonsarmiento520@gmail.com Viestejä: 9Verified User
sisään R3

Hei! Sotilaallisten sitoumusten takia en ole ollut kotona, enkä ole ajanut aikaa FTECU: n kanssa. Minulla on muutama kysymys: Kyseinen pyörä on 2017 Yamaha R3, abs-versio, ostettu Japanista. Minulla on myös R25-ecua, koska omistin kyseisen pyörän aiemmin, mutta muutin takaisin R3-luokkaan. Onko PC-polttoaineiden tuonti uusi ominaisuus? En muista nähdä sitä, kun olin kotona ja sekaisin FEKU: n kanssa. Sekoittuaan FTECU: n ja käytettävissä olevien erilaisten karttojen kanssa päätin palata takaisin osakekarttaan ja ostaa PCV: n, koska siellä oli kartta, joka oli viritetty samaan samaan pakokaasuun ja suodattimeen, jota käytän. Olen hankkinut tätä foorumia ja näyttää siltä, että joillakin ihmisillä oli ongelmia PC-polttoaineiden tuontitoiminnon käyttämisessä. En ole henkilökohtaisesti koskaan nähnyt sitä, mutta olisin voinut vain unohtaa sen, tai ehkä ohjelmiston uusi versio lisäsi sen? Tällä hetkellä käynnissä FTeCU vilkkuu ECU samoin kuin PCV. Ilmeisesti haluaisin rogerin käyttävän vain välähtää ECUa, mutta ennen kuin saan kartan kopioida, joudun pitämään nykyisen asennukseni. Onko PCV paikallaan, pitäisikö ”stock O2” -valintaruutu olla valittuna tai valittuna? Voiko joku päivittää minua käynnistyksenestolaitteella ja Inj decel cut -toiminnot tekevät? Olenko väärin sanoa, että haavan leikkaus vähentää moottorin jarrutusta? Jos on, onko se säädettävissä? Tiedän, että ohjelmiston sotku voi vastata moniin kysymyksiini, mutta kuten mainittiin, olen tällä hetkellä poissa kotoa sotilaallisten sitoumusten takia, mutta haluan pystyä sotkemaan ja saamaan jonkin verran tietoa ennen kuin pääsen kotiin. Kiitos ystävällinen etukäteen avusta!

Kommentit

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.