2019 ZX6R Kawasaki Linking Fuel Tables
Hej, Micah Shoemaker här från AF1 Racing. Jag stämmer in en Kawasaki ZX6R utrustad med 2019 ftecu och stöter på några problem som jag inte har sett täckt i diskussioner eller videor publicerade av ftecu. Jag har använt din produkt tidigare men i synnerhet denna cykel och denna programvara lämnar mig några frågor. När man kopplar samman bränsletabeller verkar metoden inte vara samma som andra cyklar jag har ställt in. När du väljer en bränsletabell som du vill redigera och sedan klickar på länktabeller uppmanas den att välja från menyn till vänster. När de ytterligare tabellerna har valts och redigering av säga plus eller minus 5% i en given serie datapunkter ändrar inte datapunkterna i de andra tabellerna, vilket betyder att jag antingen inte länkar dem fel, eller så fungerar inte något rätt. Jag har också en terminologifråga, den här ecu listar cylinder 1-4 med L- och H-injektorer, min första gissning var att det hänvisades till de nedre vs övre injektorerna, men alla bränslekartor som "cylinder 1 L och cylinder 1 H" visar samma värderingar? Medan jag antar att det är helt möjligt att injektorerna avfyrar lika stora mängder bränsle samtidigt, är det inte vad jag känner till. Hoppas den här frågan hittar rätt person micah@af1racing.com är min (tunern) e-post om direkt kontakt föredras