Uutta tiedostoa ei voi ladata julkisista kuvista
mail_paulkp@yahoo.com
sisään ZX 10
Hei Kun yritän ladata ECU-kuvaa tiedostonhallinnan kautta, saan virheen: Luvaton käyttö. Olen liittänyt ruudunkaappauksen
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Hei, tapahtuuko tämä vain tiedostolle sinulle? Tai on se mikä tahansa tiedosto, jonka yrität ladata? Kiitos, Jason A.
Hei Jason Yritin ladata tiedoston vuodelle 2019 ZX10R EU rajoittamaton, kun virhe ilmeni. Se näyttää tapahtuvan kaikkien 2019 ZX10 R-tiedostojen kanssa. Testattu muutaman muun kanssa nyt ja sama asia ...
Vaikuttaa siltä, että voin ladata Yamaha R1-tiedostoja, mutta ei ZX10-tiedostoa
Kun yritän ladata lastausta, asianmukainen USB-kaapeli on kytketty, 6 nasta Yamahalle ja 4 nasta Kawasakiin
Hei, yritin avata jokaisen 2019 ZX10-tiedostokannan ja rajoittamattoman, eikä minulla ollut ongelmia. Voitko yrittää poistaa ja asentaa ohjelmiston uudelleen tietokoneellesi? Kiitos, Jason A.
Hei, olen yrittänyt poistaa asennuksen Windowsin ohjauspaneelin kautta, käynnistänyt koneen uudelleen, ladannut setup.exe-tiedoston ja suorittanut sen. Mielenkiintoisella tavalla se avasi ohjelmiston kysymättä käyttäjätunnusta tai salasanaa. lataa ZX10-tiedosto sama virhe: Luvaton käyttö. ? Yritän poistaa Flashtune-kansion asennuksen ja poistaa sen, ja ECU-kuvat on varmuuskopioitu muualle.
Ok, löysin korjauksen ... Vaikuttaa siltä, että verkon aikakatkaisu oli aikakatkaisu. Olen käyttänyt nopeampaa Internet-yhteyttä, 4g verrattuna toimiston hitaaseen ADSL: ään, ja se toimi
Hei, iloinen kuullessani, että sait sen selville. Kiitos, Jason A.