Tukifoorumi

Salaman jälkeen uusilla ftecu-ohjelmistoilla qs / autoblip lakannut toimimasta

jamesmatthew2011@gmail.comjamesmatthew2011@gmail.com Viestejä: 6Verified User

Kun olen päivittänyt FTECU -sovellukseni uusimpaan ohjelmistoon ja päivittänyt ECU-yksikköni (ainoa tekemäni muutos oli / b / c-moodien kaasu virtajohdolla. Pikavaihdin ja autoblipper lakkaavat toimimasta. Joku muu on käynyt näin? 2018 GSX-R 1000 q / Autoklipsi ostettu fteculta.

Kommentit

• kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

Tarkastelemme tätä.

Käytät rajoitettua tiedostoa. Oletko varma, että olet ottanut R-ominaisuudet käyttöön tiedostossa, kun salamasit sen?

• jamesmatthew2011@gmail.comjamesmatthew2011@gmail.com Viestejä: 6Verified User

Kyllä R-ominaisuudet ovat käytössä. Tarkennan uudelleen, mutta ne ovat käytössä ja voin asettaa QS: n konsolissa.

Valoitettiin uudelleen vanhalla rajoittamattomalla tiedostolla, jota käytin ensimmäisen kerran viime vuonna, ja se toimii nyt. Korvasin myös TO-anturin, joten et ole varma mikä ongelma oli, mutta se toimi. Kiitos

Kiitos, että sait sen toimimaan. Kolmannen osapuolen rajoitettujen tiedostojen ongelmana on, että vianmääritykseen ei voida tehdä paljon, koska ne ovat lukittuja ja usein todellinen tiedostonumero poistetaan, koska joku nimeää tiedoston uudelleen.

Minulla ei ole aavistustakaan aavistustakaan siitä, kuinka valitsin kolmannen osapuolen rajoitetun tiedoston, olen aina valinnut rajoittamattomat tiedostosi perustasona ja tehnyt muutoksia sieltä .... Joka tapauksessa kiitos siitä, että näit tämän ja annoit minulle päivitystiedot.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.