Salaman jälkeen uusilla ftecu-ohjelmistoilla qs / autoblip lakannut toimimasta
jamesmatthew2011@gmail.com
sisään GSXR 1000
Kun olen päivittänyt FTECU -sovellukseni uusimpaan ohjelmistoon ja päivittänyt ECU-yksikköni (ainoa tekemäni muutos oli / b / c-moodien kaasu virtajohdolla. Pikavaihdin ja autoblipper lakkaavat toimimasta. Joku muu on käynyt näin? 2018 GSX-R 1000 q / Autoklipsi ostettu fteculta.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Tarkastelemme tätä.
Käytät rajoitettua tiedostoa. Oletko varma, että olet ottanut R-ominaisuudet käyttöön tiedostossa, kun salamasit sen?
Kyllä R-ominaisuudet ovat käytössä. Tarkennan uudelleen, mutta ne ovat käytössä ja voin asettaa QS: n konsolissa.
Valoitettiin uudelleen vanhalla rajoittamattomalla tiedostolla, jota käytin ensimmäisen kerran viime vuonna, ja se toimii nyt. Korvasin myös TO-anturin, joten et ole varma mikä ongelma oli, mutta se toimi. Kiitos
Kiitos, että sait sen toimimaan. Kolmannen osapuolen rajoitettujen tiedostojen ongelmana on, että vianmääritykseen ei voida tehdä paljon, koska ne ovat lukittuja ja usein todellinen tiedostonumero poistetaan, koska joku nimeää tiedoston uudelleen.
Minulla ei ole aavistustakaan aavistustakaan siitä, kuinka valitsin kolmannen osapuolen rajoitetun tiedoston, olen aina valinnut rajoittamattomat tiedostosi perustasona ja tehnyt muutoksia sieltä .... Joka tapauksessa kiitos siitä, että näit tämän ja annoit minulle päivitystiedot.