Na flash met nieuwe ftecu Software werkte qs / autoblip niet meer
jamesmatthew2011@gmail.com
in GSXR 1000
Nadat ik mijn FTECU had bijgewerkt naar de nieuwste software en mijn ECU had gereflashed (enige wijziging die ik had aangebracht, was door a / b / c-modi draad te schakelen. Mijn quickshifter en autoblipper werkten niet meer. Heeft iemand anders dit? GSX-R 1000 q / 2018 s autoblip gekocht bij ftecu.
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
We onderzoeken dit.
U gebruikt een beperkt bestand. Weet je zeker dat je je R-functies in het bestand hebt ingeschakeld toen je het flitste?
Ja R Functies zijn ingeschakeld Ik zal opnieuw flitsen maar ze zijn ingeschakeld en ik kan de QS in de console instellen.
Opnieuw geflitst met een oud onbeperkt bestand dat ik vorig jaar voor het eerst gebruikte en het werkt nu. Ik heb ook de TO-sensor vervangen, dus niet zeker welke het probleem was, maar het werkte. Bedankt
Ik ben blij dat je het hebt kunnen laten werken. Het probleem met beperkte bestanden van derden is dat we niet veel kunnen doen met betrekking tot probleemoplossing omdat ze zijn vergrendeld, en vaak wordt het werkelijke bestandsnummer verwijderd omdat iemand het bestand hernoemt.
Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe ik een thrid party-beperkt bestand heb geselecteerd, ik heb altijd je niet-beperkte bestanden als basislijn geselecteerd en vanaf daar wijzigingen aangebracht .... in ieder geval bedankt voor het zien en de update-informatie.