FZ 07 2015, Yoshi-uitlaat en DNA-luchtbox
jay.beus117@gmail.com
in FZ / MT 07
Ik heb een volledige Yoshi-uitlaat en een DNA-luchtfilter, als je de ECU knippert, kun je er meerdere brandstofkaarten op zetten of kan het er maar één zijn. Ik heb een krachtige comander fule-kaart die voor de yoshi is, maar alleen het luchtfilter met snorkel is verwijderd. hoe moet ik de fule-map schrijven zodat het het DNA-luchtfilter en de Yoshi-uitlaat is? IS er een betere fule-kaart? Bedankt
tagged:
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
U kunt slechts één bestand tegelijk in de ECU schrijven. U kunt proberen de pc-kaarten in een onbeperkt bestand te importeren om te zien hoe dat eerst werkt. Of u kunt het rechte onbeperkte bestand proberen zonder dat de pc-kaarten zijn geïmporteerd.
Als ik een deuntje heb met een volle uitlaat van een ander merk en een deuntje van een dna-luchtbak, is dat dan slecht? De melodie werkt allemaal, maar ik heb een Yoshi en de melodie is voor een akrapovic-uitlaat. Is er een groot verschil tussen deze twee in prestaties?
Er zou niet zoveel verschil tussen de twee moeten zijn. Alleen als je geïnteresseerd bent om die laatste pk eruit te persen, moet je naar een dyno-nummer gaan.
hoe krijg ik de powercommader-app. Ik heb yosh en k en n luchtfilter. Maar kan ik bedenken hoe ik die kaart kan krijgen, zodat ik mijn fiets kan laten flitsen? Help alstublieft
Hallo, U zoekt er een en kijkt of u iets kunt vinden dat aan uw specificaties voldoet. Bedankt, Jason A.