Tukifoorumi

FZ 07 2015, Yoshi-pakokaasu ja DNA-ilmarasia

jay.beus117@gmail.comjay.beus117@gmail.com Viestejä: 2Verified User

Minulla on täysi Yoshi-pakokaasu ja DNA-suodatin. ECU: n vilkkuessa voit laittaa siihen mutiple-polttoainekartat tai voi se olla vain yksi. Minulla on yoshille tarkoitettu voimansiirtokorttikartta, mutta vain varastosuodatin, jonka snorkle on poistettu. Kuinka minun pitäisi kirjoittaa loppukartta niin, että se on DNA-ilmansuodatin ja Yoshi Exhibition? Onko olemassa parempaa likakarttaa? Kiitos

Kommentit

• kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

Voit kirjoittaa ECU: hon vain yhden tiedoston kerrallaan. Voit kokeilla PC-karttojen tuontia rajoittamattomaan tiedostoon nähdäksesi miten se toimii ensin. Tai voit kokeilla suoraa, rajoittamatonta tiedostoa ilman, että PC-karttoja tuodaan.

• jay.beus117@gmail.comjay.beus117@gmail.com Viestejä: 2Verified User

Jos minulla on viritys toisen merkin täydellä pakokaasulla ja dna air box -äänellä, onko se paha? Viritys toimii kaikilla, mutta minulla on Yoshi ja viritys on tarkoitettu akrapovic-pakokaasulle. Onko näiden kahden välillä suorituskyvyssä suuri ero?

• kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

Näiden kahden välillä ei pitäisi olla niin paljon eroa. Vain jos olet kiinnostunut puristamaan viimeisen yhden hp: n, sinun on siirryttävä dyno-viritykseen.

• TIME.GOTCHA123@OUTLOOK.COMTIME.GOTCHA123@OUTLOOK.COM Viestejä: 2Verified User

miten saan powercommader-sovelluksen. Minulla on yosh ja k ja n ilmansuodatin. Mutta pystytkö selvittämään, miten saan kartan, jotta voisin salama polkupyörääni? Auttakaa

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

Hei, haet sellaista ja näet, löydätkö jotain, joka vastaa teknisiä tietoja. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.