Ongeldige licentiefout
beat2087@gmail.com
in ZX 10
S / N 34FB5359 voor zx-10r, reset het alstublieft snel.
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Hallo, uw licentie verkeert in een staat die nog moet kunnen worden hersteld. Wat is het probleem dat u ondervindt? Bedankt, Jason A.
mijn ecu werkt niet. geen respose, kan server niet verbinden, reset hem nu
Ik kreeg de massage "Geen geregistreerde ECU. Wilt u kopen ..." Los het nu alstublieft op. heel serieus, motor loopt niet
Uw licentie bevindt zich in een nieuwe staat, u hoeft niets te resetten. Controleer al uw verbindingen zorgvuldig. Ga naar Help> Testinterface> Ingangen en post screenshots van een test met de stroom aan en uit. Maak ook geen nieuwe discussies over hetzelfde onderwerp.
Gebruik je harnas aan de fiets of bank?
Ik gebruik een zijtuig. ecu lezen werkt, maar schrijven veroorzaakte een fout. het spijt me dat ik me moet onthouden, maar ik heb mijn tijd ervoor afgeblazen. Ik zal proberen wat je zegt.
Dus laat het me weten alsjeblieft. Het was mijn laatste bevestiging toen ik continu foutmassages kreeg
De "Testingangen" is degene waar u op moet letten. Het nummer "1" geeft aan dat er een verbindingsprobleem is met de rode draad in uw hardware. Controleer alle verbindingsgebieden.
Dank je. Dus welk nummer wordt getoond als dit probleem is opgelost?
Met de stroom ingeschakeld, zou u 6, 16, 26 of 36 moeten zien. Met de stroom uitgeschakeld, 0, 10, 20 of 30.
Ik ontving een massage met de melding "ECU is niet geregistreerd. Wilt u het kopen?" Los het nu alstublieft op. Het is zeer ernstig en de motor werkt niet. ZX6R
Uw licentie had de status "hardfail"; het is gereset. U moet ervoor zorgen dat de verbindingen allemaal goed zijn en dat uw internetverbinding niet wegvalt tijdens de ECU-flash.
Wat is de "hardfail"-status van de licentie. Ik heb dat probleem en krijg "geen reactie" van de ecu nadat ik de licentie heb bijgevoegd.