Helpforum

yxz 1000r trans

ik heb een probleem met het knipperen van mijn trans mcu. wanneer ik probeer te flitsen hangt het op bij ecu geïdentificeerde leesdetails en zit daar voor altijd. ive had succesvolle flitsen voordat deze poging alleen maar enkele wijzigingen probeerde aan te brengen. het zal de trans-mcu lezen en ik kan de motor-mcu nog steeds flashen. Ik heb alle verbindingen gecontroleerd en kom er niet uit.

Comments

• kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

Ga in de Tuning Suite naar Help> Testinterface> Ingangen. U ziet een arrangement van gekleurde stippen, maar let hier niet op. Waar u naar wilt kijken, is het nummer of de cijfers tussen haakjes bovenaan. Met de stroom uit, zou u 0, 10, 20 of 30 moeten zien. De draden worden geïdentificeerd door nummers, met # 1 rood, # 2 oranje, # 4 geel. 0 is de grond. Als u de bovengenoemde nummers niet krijgt, geeft het enkele cijfer de probleemdraad aan. Als u een dubbel cijfer ziet, geeft het tweede cijfer de probleemdraden aan (bijvoorbeeld: 36, 6 = 2 + 4, dus de oranje en gele draden hebben een soort probleem. Als de stroom is ingeschakeld, ziet u 6, 16, 26 of 36. Zo niet, kijk dan naar het tweede cijfer. 1, 3, 5 of 7 geeft een slechte verbinding met de rode draad aan. 2 geeft een slechte oranje draad aan, 4 geeft een probleem met de gele draad aan en 0 geeft aan een slechte voeding naar ECU of problemen met de gemeenschappelijke grond.

Meld je aan of registreer je om te reageren.