Helpforum

Breedband O2-bedrading

Bikermike2024@gmail.comBikermike2024@gmail.com Berichten: 4Verified User

Hoi, ik heb een gsxr1000 uit 2018 met aftermarket-luchtfilter en verwijderde uitlaatkleppen. Ik heb er een onbeperkte flash op gedaan en ik probeer nu wat af te stellen, dus ik moet een breedbandsensor installeren. Ik heb problemen tussen 4000-6000 tpm bij het cruisen van het gaspedaal, wat ongeveer gelijk is aan 5%-gaspedaal. Als ik bij die toerentallen zit bij het cruisen van het gaspedaal, krijg ik een slecht gekraak en stotteren. Beschrijving is het beste wat ik kon bedenken om het te beschrijven. Als ik gas geef, stopt het en is er geen probleem met vermogen in het hele toerenbereik. Heeft iemand anders dit meegemaakt? Er verschijnen geen codes, maar fi is aan. Is er een manier om mijn breedbandsensor rechtstreeks op het fietsharnas aan te sluiten en de ecu en het flashtune-platform staan actieve afstemmingen toe of moet ik gewoon een meter plaatsen en een basiskaart maken op basis van wat ik zie? Als het mogelijk is, heeft iemand dan een bedradingsschema? Is het ook mogelijk dat mijn tps het probleem veroorzaakt? Zo ja, hoe kan ik dit jaar mijn fiets kalibreren? Ik waardeer alle input die iemand heeft Mike

Comments

• Bikermike2024@gmail.comBikermike2024@gmail.com Berichten: 4Verified User

niemand? Het is echt moeilijk om tijdig antwoord te krijgen van de mensen die dit soort dingen op de markt brengen. Ik ben geen expert, maar ook geen beginner. Ik weet dat elk stuk elektrische hardware dat ik ooit heb gekocht, meestal wordt geleverd met een installatiehandleiding en een gebruikershandleiding waarin alle functies en de gebruikte termen in alle instellingen worden uitgelegd. Ik heb de video's bekeken en alles gedownload wat ik kon vinden, maar er staat niets in met parameters of waarden voor de gebruikte getallen, ook al verschilt het van de Woolics-versie of Power Commander of Bazzaz of een ander platform voor brandstoftoewijzing dat ik tot nu toe heb gebruikt. Ik heb het grootste deel ervan, maar ik moet nog steeds uitzoeken wat de instellingen in Launch Control precies doen. Ik heb de mijne aangezet en als ik start, wordt Launch Control niet uitgeschakeld

totdat ik de 2e versnelling verlaat, wat prima is, maar als ik 10.000 tpm bereik, is het een rodeo-rit. De toename in tpm vanaf daar is te langzaam naarmate het toeneemt, mijn motor stuitert er al op. dat is prima in de eerste, maar niet in de tweede als ik het in het vermogensbereik nodig heb. hoe pas ik het aan?

• Connormongan1@gmail.comConnormongan1@gmail.com Berichten: 2Verified User

De software en ondersteuning met FTecu is de slechtste die ik ooit heb gezien. Als ik het allemaal opnieuw kon doen, zou ik iets meer uitgeven en voor Woolich Autotune gaan. Wat betreft uw probleem, ik had iets soortgelijks met mager gekraak en geploeter rond 5% gasklep, maar in alle versnellingen. Uiteindelijk moest ik de waarden in de MAP vs RPM-tabellen iets verhogen. Ik heb begrepen dat de MAP vs RPM-tabel de gaskleppositie sterk beïnvloedt onder ongeveer 10% gasklepopening. Na 10% gasklepopening wordt de atmosferische druk in uw spruitstuk gelijk en is het vanaf daar allemaal de "TPS vs RPM"-tabel. Ik hoop dat deze informatie nuttig voor u was. Veel succes. -CM

• Bikermike2024@gmail.comBikermike2024@gmail.com Berichten: 4Verified User

Cm bedankt dat bevestigt wat ik dacht maar ik was er niet zeker van en twijfelde een beetje. Ik kwam er ook achter dat wanneer ik een brandstoftabel aanpas zoals cilinder #1 bijvoorbeeld dat wanneer ik op linktabellen druk en cilinder #2 kies, ze nooit echt worden gekoppeld dus brandstoftabel #2 past zich nooit aan zoals het zou moeten dus ik had 1 cilinder rijk omdat de motor kraakte en ik paste maar één tabel aan en de andere 3 cilinders waren erg arm. Ik heb ongeveer 90% van de kaart versus rpm-kwestie berekend maar laat me je vragen wat die meeteenheden voor brandstof zijn? En als je een beetje zegt hoeveel heb je aangepast en waar op de brandstoftabel heb je aangepast? Ik probeer niet te veel te bewegen en het uit het park te slaan en ik raak het overzicht kwijt van wat ik heb gekregen en wat ik heb gebruikt of geprobeerd. En je liegt niet als je zegt DE slechtste ondersteuning waarmee ik ooit te maken heb gehad ik wou dat ik naar woolich was gegaan of het gewoon naar Chris Moore had gebracht iets anders dan ftecu

Meld je aan of registreer je om te reageren.