Helpforum

herschrijffout met bankharnas

chomorin07@yahoo.co.jpchomorin07@yahoo.co.jp Berichten: 41Verified User

Er is een fout opgetreden bij het herschrijven met het bankharnas. Bevestigd in de testinterface. Alleen bankkabelboom 37 Bankkabelboom & ECU-aansluiting 31 Sluit alles aan op de voeding 37 Met andere woorden, de rode draad (1) van de kabelboom is defect. Wat moet ik doen? Ik kon de video niet rechtstreeks plakken, dus ik laat het adres hier achter. youtube https://youtube.com/shorts/onjzpotzIBc Het werd de dag ervoor herschreven met een ander bankharnas.

Comments

  • chomorin07@yahoo.co.jpchomorin07@yahoo.co.jp Berichten: 41Verified User

    Bankkabelboom BNHA22 SN: 022323 AM001 kawasaki Z400 ECU: 21175-1443(JP)

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Berichten: 102Staff User

    U kunt een vervangend harnas bestellen via de ftecu-website als u zich niet op uw gemak voelt bij het repareren van uw bestaande harnas.

  • chomorin07@yahoo.co.jpchomorin07@yahoo.co.jp Berichten: 41Verified User

    De eerste keer dat ik het na aankoop gebruikte, werkte het niet. Als u alleen de bedrading wijzigt, kunt u dat hier doen. Het leek erop dat er geen probleem was met de pinpositie van de voertuigharnas. Is dit een probleem met de witte draad van de 5V-voeding? Als er geen garantie is, denk ik dat je het uit elkaar kunt halen en repareren.

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Berichten: 102Staff User

    Wanneer heb je dit harnas gekocht?

  • chomorin07@yahoo.co.jpchomorin07@yahoo.co.jp Berichten: 41Verified User

    Bestelnummer 114864 3 juni Mijn vriend raakte gewond op een motorfiets en ging weer aan het werk, dus ik heb onlangs eindelijk geprobeerd het te herschrijven. Ik heb een fietsharnas besteld en het is aangekomen, dus ik ben van plan het hier te herschrijven. Ik denk erover om in de toekomst een bankharnas te gebruiken.

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Berichten: 102Staff User

    Bedankt, we hebben je harnas ontvangen en een reparatie onder garantie uitgevoerd.

  • chomorin07@yahoo.co.jpchomorin07@yahoo.co.jp Berichten: 41Verified User

    Bedankt voor je reactie! Nu kunt u het veilig herschrijven. De FTecu-gegevens waren uitstekend en de instellingen waren gemakkelijk te bepalen!

Deze discussie is gesloten.