Helpforum

ECU knipperen en vervolgens de Auto tune-kit gebruiken

likatyga44@yahoo.com.aulikatyga44@yahoo.com.au Berichten: 1Verified User
  1. Hallo allemaal, ik heb onlangs de ECU-flitskit en het Auto-tune-kitpakket gekocht voor mijn MT07 2015. Akrapovic-uitlaat met schot erin en DNA HP-filter geïnstalleerd. Ik heb van Power Commander het bestand gedownload (akrapovic-uitlaat, DNA HP-filter en airbox-bestand). Het lijkt erop dat dit het dichtst in de buurt komt, maar ik weet niet zeker wat het verschil is tussen de luchtfilterbox in of uit bij het afstemmen? 3 x andere vragen: Wat is de beste mapping voor: onbeperkt of normaal gebruikt voor het meegeleverde power command-bestand en automatisch afstemmen?
  2. Moet ik de ECU eerst flashen met het power command-bestand geïnstalleerd (met de autotune uitgeschakeld)
  3. Moet ik dan de ECU opnieuw flashen met de autotune-optie aan?
  4. Bij voorbaat dank voor uw hulp. Groetjes Andrew

Comments

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hallo, ik geloof dat de pc-kaart voornamelijk een tankkaart is. Ofwel stock of onbeperkt zou prima zijn. U zou uw instellingen hoe dan ook moeten aanpassen, dus onbeperkt kan in dat opzicht handiger voor u zijn. Controleer de instellingen dubbel en pas ze naar wens aan. Je zou het moeten kunnen flashen en Active Tune ook kunnen activeren. Het belangrijkste doel van Active Tune is om de fiets in wezen af te stemmen terwijl je hem gebruikt, dus het tanken van de pc zou een goed begin zijn, maar niet echt noodzakelijk. De brandstofkaarten zouden nog steeds worden aangepast door het Active Tune-systeem. Groeten

Meld je aan of registreer je om te reageren.