FT-software maakt geen verbinding met server
colinbell311@gmail.com
in R1
Ik heb onlangs een FT-kit aan de fietszijde gekocht voor mijn 2009 R1. Ik heb een probleem met het verbinden met de server om ECU-afbeeldingsbestanden te downloaden. Na verschillende pogingen slaagde ik erin om het onbeperkte CAN-bestand te downloaden en in de ECU te laten flitsen. Ik probeer nu een gebruikersbestand te downloaden zodat ik wat mapping kan kopiëren, maar de interface zal meestal geen verbinding maken met de server. Af en toe pakt het de mappen, maar wanneer ik het bestand selecteer dat ik wil downloaden, hangt het op bij de laad-/voortgangsbalk. Ik heb geprobeerd het pak meerdere keren te verwijderen en opnieuw te installeren vanaf zowel mijn desktop als mijn laptop zonder plezier. Om het even welke ideeën? Bedankt,
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Hallo, Er zijn geen problemen met het downloaden van bestanden hier, dus het lijkt geen softwareprobleem te zijn. Wees voorzichtig bij het gebruik van afbeeldingen van derden als u dat bedoelt. Zorg ervoor dat je een solide en stabiele internetverbinding hebt wanneer je de software gebruikt. U moet proberen ervoor te zorgen dat elk type antivirussoftware of firewallbescherming ook is uitgeschakeld. Bedankt, Jason A.
Hoi Jason, Bedankt voor de snelle reactie. Ik verwijs naar de afbeeldingen van derden - bedankt voor de heads-up. Ik ben gewoon op zoek naar wat gas-door-draad-instellingen om het onderste uiteinde van de rol zachter te maken. Ik ga niet spelen met tanken of ontstekingstijdstip. Mijn oorspronkelijke probleem was een slechte flits door iemand die een flitsdienst leverde. De fiets rijdt nu A1. Helaas heeft het uitschakelen van mijn antivirus en firewall het probleem niet opgelost. Ik zal het vandaag proberen vanaf een ander wifi-netwerk en kijken wat er gebeurt. Bedankt. Colin
Colin, laat het me weten als je nog steeds problemen ondervindt nadat je het opnieuw hebt geprobeerd. Bedankt, Jason A.