Supportforum

Oanvändbar licens

Efter flera misslyckade blixtförsök kommer du att bli ombedd att köpa en licens eller

“Denna licens är inte längre tillgänglig, vänligen kontakta support”. Betyder det att du inte kan blixta utan att köpa en licens igen? ECU-läsning kan fortsätta Licens 8C6AF3FA

kommentarer

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Vårt system visar att din licens fortfarande fungerar. Stäng av avstämningssviten, starta om datorn och se till att du har en solid internetanslutning.

  • fz1.can.2007@gmail.comfz1.can.2007@gmail.com Inlägg: 13Verified User

    Flash var framgångsrik om du var försiktig med internetanslutningen, tack för bekräftelsen

  • fz1.can.2007@gmail.comfz1.can.2007@gmail.com Inlägg: 13Verified User

    Hej, jag kan inte längre blinka från det för att logga in efter utloggning. Kontrollera om licensen fungerar korrekt.

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Din licens är fortfarande i användbart skick. Vilket felmeddelande fick du?

  • fz1.can.2007@gmail.comfz1.can.2007@gmail.com Inlägg: 13Verified User

    Jag försökte ungefär fem gånger, men jag får samma meddelande och fel som i början av den här tråden. Försöker igen. Tack.

  • fz1.can.2007@gmail.comfz1.can.2007@gmail.com Inlägg: 13Verified User

    Hej, jag försökte blixten idag, men mätdisplayen på cykeln blev Err halvvägs, och motorn startade inte alls. Licensstatusen är som visas i den bifogade filen. Vad tror du är de möjliga staterna?


  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, jag ser att du lyckades blinka din ECU idag. Är du bra att gå nu? Tack, Jason A.

  • fz1.can.2007@gmail.comfz1.can.2007@gmail.com Inlägg: 13Verified User

    Hej, jag kunde blixt igen. Orsaken är att filinnehållet är detsamma, men det verkar som att det inte var bra att ändra filnamnet. ECU-filnamnet är viktigt. Var försiktig. Tack för ditt svar.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.