Tukifoorumi

2021 ZX-6R - Väliaikainen ohjausyksikön flash-päivitys Gravesin flash-tiedostoa odotellessa

tom.shields@charter.nettom.shields@charter.net Viestejä: 3Verified User
sisään ZX 636
  1. Olen asentanut Graves Motorsportin täystitaanijärjestelmän vuoden 2021 ZX-6R-pyörääni. Gravesin ECU:n flash-tiedoston toimitus viivästyy henkilökunnan jäsenen sairauden vuoksi. Haluan lämpökierrättää pakosarjat, jotta voin tehdä viimeisen pulttien kiristyksen ja koota pyörän takaisin. En aio käyttää O2-anturia tai pakoventtiilin servoa tässä pyöräkokoonpanossa. Tällä hetkellä O2-anturi on kytketty sähköisesti, mutta sitä ei ole kierretty pakosarjaan. Olen melko varma, että pyörän käynnistäminen alkuperäisellä ECU:lla / OEM-virityksellä johtaa vikakoodien generointiin ja tarkistusvalon syttymiseen. Joten kysymykset: Voiko FTECU-virityspakettia käyttää vikakoodien lukemiseen ja poistamiseen?
  2. Olisiko minun suositeltavaa, että alkuperäisen ECU:n sijaan flashaisin ECU:ni tämän pyörän FTECU:n rajoittamattomalla tiedostolla, jossa O2-anturin ja pakoventtiilin parametrit on asetettu "pois käytöstä"?

Kiitos kaikista neuvoista!

Kommentit

• monirothvutha@bodiankh.commonirothvutha@bodiankh.com Viestejä: 10Verified User
    1. Hanki itsellesi koodinlukija, jotta voit poistaa koodeja
    2. Flashaa rajoittamaton kartta, hanki kaksi anturipistoketta tai ruuvaa anturi takaisin paikalleen ja irrota se liittimestä ja poista servomoottori varmistaen, että olet poistanut sen käytöstä koodinhallinnassa. Pyörä myös joskus heittää koodin, sinun tarvitsee vain tyhjentää se koodinlukijalla
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.