Tukifoorumi

Lisenssinsiirto (sähköposti)

kawasakifte@gmail.comkawasakifte@gmail.com Viestejä: 10Verified User

Koska minulla on ongelma reflash FZ1: llä (minulla on vika: ei vastausta) ensimmäisessä käyttöliittymässäni, haluan kokeilla tätä ECU: n reflashia toisella käyttöliittymälläni (ostan 2 liitäntää joka tapauksessa;)) .. Kun menen kansioon LISENSSIT tililläni ja kun siirrymme tähän lisenssiin (9F846FFB) Näen vaihtoehdon: siirto ja sähköpostiviesti ... Voin kirjoittaa toiseen sähköpostiviestini, jossa olen rekisteröitynyt toisen käyttöliittymän, ja yritän sitten vilkkua toisella kaapelilla? :) Tai siirrä uusi (ei käytetty) lisenssi MY SECOND -tilillesi toisella liitännällä?

Kommentit

  • chrisgardellchrisgardell Viestejä: 48Staff User
    muokattu July 2019

    Lisenssinsiirtoa käytetään siirtämään ECU: n omistusoikeus toiseen rekisteröityyn käyttäjään, sano virittimellesi, kun pudotat polkupyörän pois dyno-myymälästä. Tällöin haluat varmistaa, että ne siirtävät sen takaisin, kun ne on tehty.

  • kawasakifte@gmail.comkawasakifte@gmail.com Viestejä: 10Verified User

    OK :). Sen hieno minulle .. Haluan vain kokeilla toista käyttöliittymääni ja löytää ongelman .. Joten .. Voin siirtää ONE-lisenssin toiseen tilini ja kokeilla reflashiä siirrettyä ECU: ta toisessa käyttöliittymässä .. ja kun tarkistan, voin siirtää sen takaisin ensimmäiseen kaapeliin .. KYLLÄ :) ??

  • chrisgardellchrisgardell Viestejä: 48Staff User
    muokattu July 2019

    Jos molemmat liitännät on liitetty samaan tiliin, siirtoa ei tarvita, ja voit käyttää niitä vain keskenään. Muussa tapauksessa sinun on siirrettävä tilisiirto A: n ja rekisteröidyn rajapinnan B välillä. Lisenssioikeus on: 1) tili - tili voi käyttää mihin tahansa siihen liitettyä käyttöliittymää mihin tahansa niihin liittyvään lisenssiin 2) Interface - multiple liitännät voidaan rekisteröidä samalle tilille ja niitä voidaan käyttää keskenään 3) ECU-lisenssi - jokaisella liitännällä on yksi ECU-lisenssi, mutta tilissä olevaa lisenssiä voidaan käyttää ja käyttöliittymä on rekisteröity tähän tiliin. tämä licesnse voidaan siirtää käyttäjien välillä verkkosivuston kautta. 4) Ominaisuuskoodit - ominaisuuskoodeja ei tavallisesti vaadita, paitsi jos ne mahdollistavat erityisominaisuudet ECU: ssa, ne yhdistävät tietyn ECU-lisenssin ja siirtävät kyseisen lisenssin kanssa lisenssin siirron yhteydessä.

  • conk@abv.bgconk@abv.bg Viestejä: 1Verified User

    Toinen kysymys edellä olevaan kohtaan 2) Liitäntä: Onko käyttöliittymä siirrettävissä toisesta, toisen käden oston yhteydessä? Olen myynyt pyöräni, enkä enää tarvitse sitä. Rajapinnan uusi omistaja ostaa tietenkin uuden lisenssin samantyyppiselle ECU: lle, jonka käyttöliittymä on suunniteltu. Kiitos!

  • chrisgardellchrisgardell Viestejä: 48Staff User

    Nykyiset rajapinnat eivät ole siirrettävissä, vaikka tarkastelemme sitä tulevaisuudessa.

  • roberto@manzo.dkroberto@manzo.dk Viestejä: 11Verified User

    Kysymys! Olen ostanut datalinkkipohjaisen ecu-vilkkumispaketin ..... nyt kun kytken ecuuni ja menen FTecu-sarjan laitteeseen ja painan aktiivisen virityspainiketta, sanotaan "Tämä ECU licennumilla **** ***** on rekisteröity seuraavalle käyttäjälle ********@hotmail.com ota yhteyttä ovneriin siirtopyyntöä varten "kyseisen postin omistaja on se, joka väläytti ecuani 2 vuotta sitten, on mahdollista saada 2 lisenssi samme ecuun? Kiitos :-)

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Sinulla ei voi olla kahta lisenssiä samassa ECU: ssa. Periaatteessa, jos haluat säilyttää asetukset edellisestä lisenssistä, joudut ottamaan yhteyttä kyseiseen henkilöön järjestämään lisenssin siirron. Jos et välitä edellisistä asetuksista, kirjoitat vain penkkisilmäsarjan avulla edellisen lisenssin korvaamiseksi omalla lisenssilläsi.

  • roberto@manzo.dkroberto@manzo.dk Viestejä: 11Verified User

    Voi kivaa, en välitä ... mutta miten voin käyttää penkkiä flash-pakkauksella korvataksesi edellisen lisenssin?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu August 2019

    Kun liität vilkkuvaan penkkilaitteeseen ECU: n, tiedosto on välähdyttävä ECU: hen, jotta voit käyttää virityspaketin toimintoja. Valitse tiedosto (varmista, että se vastaa ECU-osanumeroasi) ja napsauta Laite> Kirjoita. Napsauta "OK", kun näet kehotteen "Tämä ECU, jolla on lisenssinumero XXXXX, on rekisteröity ...". Näet kehotteen, jossa kysytään "Haluatko korvata tämän ECU: n luvalla XXXXX?" Napsautat OK, ja se aloittaa tiedoston kirjoitusprosessin, joka korvaa edellisen tiedoston. Kun olet valmis, sinun pitäisi voida nähdä ja käyttää kaikkia virityspaketin toimintoja. Noudata kaikkia kirjoitusprosessin ohjeita huolellisesti. Kun se pyytää käynnistämään, muista tehdä se ja napsauta sitten OK. Älä napsauta OK-painiketta ennen toimenpiteen suorittamista.

  • roberto@manzo.dkroberto@manzo.dk Viestejä: 11Verified User

    Kiitos, että se toimi täydellisesti :-)

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Hauska kuulla! 👍️

  • mrc723@gmail.commrc723@gmail.com Viestejä: 2Verified User

    Anteeksi, että tulin myöhässä tästä. Yksi kysymys, pitäisikö sinun ostaa uusi bin-tiedosto ja korvata sitten se?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Jos ostat uuden flash-sarjan tai USB Data Link -kaapelin, mukana tulee uusi flash-lisenssi.

  • mrc723@gmail.commrc723@gmail.com Viestejä: 2Verified User

    Ota neuvoja, kuten yllä. Minulla on kaapeli joukkueemme R1: n virittämisen takia. Siksi se ei ole "uusi" kaapeli mukana toimitetulla BIN-tiedostolla. Edellinen viritin ei halua antaa minulle pääsyä pyörän ecuun ilman taloudellista palkkiota. Koska tämä ratsastaja on ostanut pyörän varustetulla järjestelmällä, hän ei halua ostaa uutta BIN-koodia Autoblipilla. Eikö ole muuta tapaa? Ehdotin edellinen kaveri laittaa sen takaisin vakio-ja siirtää sitten omistusoikeuden. Neuvoja siitä, miten etene

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Jos edellinen ECU-tiedoston omistaja ei halua siirtää lisenssiä immateriaalioikeuksien vuoksi (viritys), niin kyllä, hän voi vain kopioida / liittää vakiopolttoainekartat tavallisesta rajoittamattomasta tiedostosta ja siirtää sitten lisenssin sinulle. Tai hän voi salata uuden vakiorajoittamattoman tiedoston ECU: hon, mutta sinun on varmistettava, että automaattinen blip-ominaisuus on käytössä, kun hän tekee. Jos edellinen ECU-omistaja kieltäytyy tästä vaihtoehdosta, muita vaihtoehtoja ei ole. Sinun on ostettava uusi flash-lisenssi ja automaattisen blip-aktivointilisenssi.

  • rana@questpoint.norana@questpoint.no Viestejä: 1Verified User
    muokattu September 2020

    Hei, @kento_ftecu Olen lähettänyt sähköpostia FTECU: lle ja lähetän saman sisällön tähän foorumiin. Minun on myönnettävä, etten ymmärrä täysin FTECU: n lisenssisääntöjä, ja ehkä joku tällä foorumilla voi auttaa minua ymmärtämään. Minulla on ollut penkkiliitäntä jo vuosia käyttämättä sitä. Löysin sen vahingossa laatikosta ja nyt aion myydä FTECU-käyttöliittymän. Kiinnitin ja testasin FTECU: ta pari päivää sitten vain nähdäksesi, toimiiko se ennen myyntiä. Tajusin testikirjoituksen jälkeen, että ehkä se oli * SUURI * virhe. Nyt FTECU-käyttöliittymä on yhdistetty ECU: hini :-( Minulla on 3 kysymystä: 1) Kun myyn käyttöliittymän, siirränkö lisenssin uudelle ostajalle, jotta he voivat vilkaista ECU: ta? 2) Vai pitäisikö käyttöliittymän ostajan ostaa lisenssi eculleen? 3) Kuinka voin "irrottaa" ECU: n pariliitoksen FTECU: sta?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Kun datalink-USB-kaapeli on rekisteröity sähköpostiosoitteeseesi, sitä ei voi muuttaa. Tämä kaapeli on ikuisesti lisensoitu sähköpostiisi. Nyt kuka tahansa voi käyttää kaapeliasi, kunhan hänellä on kirjautumistietosi FT-tilille. Tilillesi ei ole tallennettu maksutietoja, joten sisäänkirjautumisen antaminen ei todellakaan ole iso juttu. Lisenssien siirtäminen ei siirrä USB-rekisteröintiäsi. Oletetaan esimerkiksi, että sinulla on pyörä, jonka myyt Johnille. Sinulla on virityssarjasi, mutta hän ei omista sitä. Voit myydä hänelle virityssarjan pyörän kanssa, mutta hän tarvitsee kirjautumistietosi käyttääksesi sitä. Tai hän voi ostaa oman virityssarjansa ja rekisteröidä sen omalla nimellään. Kun hänen sarjansa on rekisteröity, voit siirtää ECU-lisenssin hänelle, jotta hänellä on pääsy ECU: n kappaleeseen. Jos et siirrä lisenssiä hänelle, mutta hän haluaa tehdä muutoksia ecuun, hänen on aloitettava uudella lisenssillä ja viritettävä ecuun. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.