Supportforum

ABS Delete - QS och Speedo fungerar inte

sgtshearer@gmail.comsgtshearer@gmail.com Inlägg: 1Verified User

Har aldrig sett något svar på de andra inläggen. Installerade ABS Delete på en 2020 R6. Speedo och QS slutade fungera. ABS-lampan är släckt så jag antar att det fungerar korrekt. Ändrade ingenting med hjulsensorerna. Någon som vet hur man fixar detta?

kommentarer

  • jrestrepo1982@gmail.comjrestrepo1982@gmail.com Inlägg: 2Verified User

    Jag har också samma problem som jag mailade ft men har fortfarande inget svar

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Inlägg: 178Staff User

    Hej, Finns det några koder lagrade i ECU:n?

  • hubietardif@mac.comhubietardif@mac.com Inlägg: 2Verified User
     Hej Forum. Jag har samma problem som "2015 R1 ABS DELETE ISSUE" hade, jag är verkligen inte intresserad av att spendera ytterligare $250.00 dollar för en plugg som varade i 3 månader. Jag har kontaktat säljteamet, pratat med någon i telefon, fått det här e-postmeddelandet från säljteamet för att rensa koden vilket jag gjorde @ min spårdag utan lösning (koden kom tillbaka) Jag har gjort problemet skyttedel i servicemanualen. Kan jag ta med mig kontakten till en butik för att få den testad lokalt?   Hej Tardif, För närvarande vill jag hänvisa dig till din servicemanual för att ta reda på hur du sätter din cykel i Diag-läge och tar bort koden från ditt instrumentbräda.    Hälsningar, säljteam Den 20/10/2024 19:01 skrev Hubert Tardif: Hej FT Ecu. 
    
     Har problem med min abs delete på min 2015 R1M. 
    
     Först var det nästan omöjligt att få bort enheten från abs-kontakten. Jag får kod 42 på instrumentbrädan. Jag har kollat bakhjulssensorn den fungerar bra. 
     Undrar du om det är möjligt att infoga abs-delete på fel sätt? 
    
     Snälla hjälp. 
    
     Hälsningar, 
     Hubert Tardif 
    

    FOH4xA limAXa0e7SLIqQ2duri 3688 Research Way STE 5 Carson City, NV 89706 Telefonnummer: (888) 543-6302

Logga in eller registrera dig för att kommentera.