Helpforum

ABS verwijderen - QS en Speedo werken niet

sgtshearer@gmail.comsgtshearer@gmail.com Berichten: 1Verified User

Op de andere posts heb ik nooit een antwoord gezien. De ABS Delete op een 2020 R6 geïnstalleerd. Speedo en QS werken niet meer. ABS-lampje is uit, dus ik denk dat dat correct werkt. Niks veranderd aan de wielsensoren. Weet iemand hoe dit op te lossen?

Comments

  • jrestrepo1982@gmail.comjrestrepo1982@gmail.com Berichten: 2Verified User

    ik heb ook hetzelfde probleem, ik heb ft gemaild maar heb nog steeds geen antwoord

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User

    Hallo, Zijn er codes opgeslagen in de ECU?

  • hubietardif@mac.comhubietardif@mac.com Berichten: 2Verified User
     Hallo Forum. Ik heb hetzelfde probleem als "2015 R1 ABS DELETE ISSUE", ik heb echt geen zin om nog een $250.00 dollar uit te geven aan een plug die 3 maanden meeging. Ik heb contact opgenomen met het verkoopteam, met iemand aan de telefoon gesproken, en kreeg deze e-mail van het verkoopteam terug om de code te wissen, wat ik deed op mijn trackday zonder oplossing (de code kwam terug). Ik heb het probleemoplossingsgedeelte in de servicehandleiding uitgevoerd. Kan ik de plug naar een winkel brengen om hem lokaal te laten testen? Hallo Tardif, Op dit moment zou ik u willen verwijzen naar uw servicehandleiding om erachter te komen hoe u uw motorfiets in de Diag-modus kunt zetten en de code uit uw dashboard kunt wissen. Met vriendelijke groet, Verkoopteam Op 20-10-2024 19:01 schreef Hubert Tardif: Hallo FT Ecu. 
    
     Problemen met mijn abs delete op mijn 2015 R1M. 
    
     Ten eerste was het bijna onmogelijk om de unit van de abs-connector te krijgen. Ik krijg code 42 op het dashboard. Ik heb de sensor van het achterwiel gecontroleerd, die werkt prima. 
     Vraagt u zich af of het mogelijk is om de abs delete op de verkeerde manier in te voegen? 
    
     Help alstublieft. 
    
     Met vriendelijke groet, 
     Hubert Tardif 
     
    

    -- FTECU-verkoopteam FTECU Inc. 3688 Research Way STE 5 Carson City, NV 89706 Telefoon: (888) 543-6302

Meld je aan of registreer je om te reageren.