Supportforum

Ombedd att köpa en annan licens för min ECU som redan är länkad till mitt konto.

Tuning suit-programmet bad om att få köpa en annan licens för min ECU som jag redan köpt en licens för. Först trodde jag att jag behövde köpa en licens för det varje gång jag flashar det, så betalade $100. Efter att ha läst några av de andra inläggen inser jag att jag bara behöver återställa min ECU-licens. Kan jag återställa min ursprungliga licens och få tillbaka den andra licensen jag köpte som jag inte behöver? Tackkontots e-postadress är Ryan.sanders20@yahoo.com

kommentarer

  • ryan.sanders20@yahoo.comryan.sanders20@yahoo.com Inlägg: 3Verified User

    Även efter att jag köpt en andra licens för den ursprungliga ECU:n får jag fortfarande samma felmeddelande. "Ingen tillgänglig licens..." Jag behöver hjälp ASAP snälla


  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Inlägg: 102Staff User

    Det här meddelandet beror på att du har köpt en ny licens och aktiverat en betalfunktion som du inte hade tillgänglig på ditt konto. I det här fallet aktiverade du Auto-Blip, men du hade ingen tillgänglig auto-Blip-licens på ditt konto, den du hade på ditt konto var redan knuten till din gamla licens.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.