Tukifoorumi

Minua pyydetään ostamaan toinen lisenssi ECU:lleni, joka on jo linkitetty tiliini.

ryan.sanders20@yahoo.comryan.sanders20@yahoo.com Viestejä: 3Verified User

Tuning suit -ohjelma pyysi ostamaan toisen lisenssin ECU:lleni, jolle olen jo ostanut lisenssin. Aluksi ajattelin, että minun on ostettava sille lisenssi joka kerta, kun sen käynnistän, joten maksoin $100. Luettuani joitain muita viestejä, ymmärrän, että tarvitsen vain ECU-lisenssin nollauksen. Voinko palauttaa alkuperäisen lisenssini ja saada hyvityksen toisesta ostamastani lisenssistä, jota en tarvitse? Kiitos-tilin sähköpostiosoite on Ryan.sanders20@yahoo.com

Kommentit

  • ryan.sanders20@yahoo.comryan.sanders20@yahoo.com Viestejä: 3Verified User

    Jopa kun ostin toisen lisenssin alkuperäiselle ECU:lle, saan edelleen saman virheilmoituksen. "No Available Licnese..." Tarvitsen apua mahdollisimman pian


  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Viestejä: 102Staff User

    Tämä viesti johtuu siitä, että ostit uuden lisenssin ja otit käyttöön maksullisen ominaisuuden, jota sinulla ei ollut käytettävissä tililläsi. Tässä tapauksessa otit käyttöön Auto-Blip-lisenssin, mutta tililläsi ei ollut saatavilla automaattista blip-lisenssiä, sillä tililläsi oleva lisenssi oli jo sidottu vanhaan lisenssiisi.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.