Tukifoorumi

Uutta tässä - auttakaa

balkor2@gmail.combalkor2@gmail.com Viestejä: 2Verified User

Joten ostin Active Tune, Graves Full Exhaust, Bike Side -valjaat, sain yhteyden ja otin Active Tune -toiminnon käyttöön. Opettelen. Suurin asia, jonka olen oppinut, jos teet kaiken oikein, et ole oppinut mitään (vianetsintä). Prosessin aikana minulla oli useita tiedostoja vasemmalla ja poistin joukon yrittääkseni puhdistaa näkemäni, ja poistin vahingossa väärän. Joten NYT yritän palata sisään ja jatkaa kaiken parantamista. (tai ainakin oppia lisää). No nyt menen sisään ja se kertoo minulle "Rekisteröityä ECUa ei löydy. Haluatko ostaa uuden lisenssin tälle ECU:lle?" ECU ei ole muuttunut (fyysisesti). Poistin juuri sivutiedostopuun (enkä tallentanut mitään niistä.) Käytin tiedostonhallintaa ja sain ECU:lleni rajoittamattoman tiedoston (BAT-8591A-60(US)). Ajattelin, että jos vain luen ECU:n, se vetäytyisi siitä ja jatkaisin, mutta näin ei tapahdu, sillä se sanoo minulle "Yhdistäminen ECU:hun epäonnistui. Tämä ECU-tyyppi ei ole natiivisti luettavissa. Huomaa, että lukuyritykset epäonnistuvat tällä ECU:lla kirjoita, ellei tätä ECU:ta ole jo liitetty tiliisi." se on välähdetty. Joten painan ok ja se vain istuu siellä "Requesting ECU ID..." Menin sekaisin... voitko auttaa?

Kommentit

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Viestejä: 102Staff User

    En ole varma, onko tämä sinun kohdallasi, mutta kun näen kuinka sait vahvistuksen seuraavana päivänä, epäilen, että näin on. Kun kirjoitus on onnistunut, sinun on irrotettava virityskaapeli ja virta ecusta ennen seuraavaa kirjoitusta. Tämä sulkee ecun kirjoitusistunnon tehokkaasti.

  • balkor2@gmail.combalkor2@gmail.com Viestejä: 2Verified User

    Joten lyhyt vastaus on, että johto oli vaurioitunut (Newbie-ongelma). Johto korjattu ja kaikki hyvin :)

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Viestejä: 102Staff User

    Kiva, että sait asiat järjestykseen.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.