Helpforum

Is de automatische blipper gerepareerd op het Canadese model

fz10fz10 Berichten: 10Verified User

Er zijn talloze rapporten op het fz10-forum dat de auto-blipper niet werkt op het Canadese model (inclusief de mijne). Is dit opgelost?

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik heb wat meer informatie en foto's van je nodig om je te helpen. Wat is uw ECU-onderdeelnummer? Welk bestanddeelnummer zit er in uw fiets? Wie heeft de ECU geflitst? Welk Autoblip harnas heb je? Kunt u mij er een paar foto's van sturen inclusief een foto van het onderdeelnummer op het witte label? Heeft u de opstelling met één sensor of de ouderwetse opstelling met dubbele sensor? Werkt de quickshift nog prima? Heb je een GP-ploeg of een standaarddienst? Kunt u mij een paar foto's sturen van uw schakelstangenstelsel? Ook foto's van waar de schakelsensorpluggen in het harnas zijn aangesloten. Bedankt, Jason A.

  • fz10fz10 Berichten: 10Verified User
    bewerkt March 2021

    Het is dit probleem (geplaatst door 2wheeldynoworks): "Het probleem heeft niets te maken met onze mapping, aangezien we nu hetzelfde probleem hebben gerepliceerd voor een andere Canadese klant met een volledige voorraadmapping. We hebben FTECU nu meerdere keren hierover gecontacteerd. probleem. Het lijkt ALLEEN specifiek voor de Canadese serienummers en treedt ALLEEN op wanneer de Autoblipper is ingeschakeld via de FTECU-software. Het lijkt erop dat de problemen te maken hebben met variaties in de referentiespanning van de versnellingspositiesensor van de Canadese ECU's versus de VS / EU ECU's. werken nog aan een oplossing, laatst hoorden we. -2WDW "

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik moet dit onderzoeken en kijken of het probleem nog steeds bestaat. Beantwoord in de tussentijd alstublieft mijn vragen, zodat ik u kan helpen. Bedankt, Jason A.

  • fz10fz10 Berichten: 10Verified User

    Wat is uw ECU-onderdeelnummer? B67-8591A-20 (CAN) StockECU Welk bestanddeelnummer zit er in uw fiets? Het is het Canadese model. Wie flitste de ECU? Ik deed het met 2dynoworks mapping. Welk Autoblip harnas heb je? Kunt u mij er een paar foto's van sturen inclusief een foto van het onderdeelnummer op het witte label? Ik heb het Canadese Autoblip-harnas. Ik krijg het nummer en de foto's over een paar dagen. Heeft u de opstelling met één sensor of de ouderwetse opstelling met dubbele sensor? Single Werkt de quickshift nog prima? Schokkerig maar werkt Draait u GP-ploegendienst of standaardploeg? Standaardploeg

  • fz10fz10 Berichten: 10Verified User

    Is dit opgelost?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Heb je ooit die foto's en de nummers van de kabels bijgevoegd? Ik heb ze hier niet gezien, tenzij je ze rechtstreeks naar mij e-mailde? Als u dat nog niet hebt gedaan, e-mail dat dan rechtstreeks naar mij, want het is gemakkelijker voor mij om het te zien en te beantwoorden. Bedankt, Jason A.

  • fz10fz10 Berichten: 10Verified User
    bewerkt March 2021
  • fz10fz10 Berichten: 10Verified User

    Is er enige vooruitgang geboekt bij het oplossen van dit probleem?

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User

    Hallo, de oplossing is om de spanning van de versnellingspositiesensor in elke versnelling, inclusief neutraal, te meten en de resultaten en kaartafbeelding naar ons te e-mailen voor aanpassing. Het probleem is dat er veel variatie is in het voltage van de sensor en dit moet worden aangepast in de kaart.

  • fz10fz10 Berichten: 10Verified User

    Geweldig, zijn er foto's of video's van de bedrading om te laten zien waar de voltmeter precies moet worden aangesloten?

  • fz10fz10 Berichten: 10Verified User
    bewerkt August 2023

    Ik heb een e-mail gestuurd met het voltage en mijn kaart naar sales@ftecu.com voltage: 1 - 4,23 N - 3,88 2 - 3,53 3 - 2,83 4 - 2,12 5 - 1,42 6 - 0,72

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Berichten: 102Staff User

    E-mail is ontvangen. Ik zal dit toevoegen aan de R&D-query.

  • fz10fz10 Berichten: 10Verified User

    Omdat ik nooit instructies kreeg over hoe ik de spanning op de juiste manier uit de versnellingspook kon halen, gebruikte ik een bekabelde voltmeter om te proberen de gegevens te verkrijgen. De waarden zijn omgekeerd. Ik gebruikte nu de ftecu-software met de fiets eraan en kreeg de volgende waarden in het "databestand" Dit zijn de juiste spanningsnummers: 1 - .76 N - 1.12 2 - 1.47 3 - 2.19 4 - 2.91 5 - 3,63 6 - 4,35

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Berichten: 102Staff User

    Bedankt.

Meld je aan of registreer je om te reageren.