Helpforum

ecu-schrijfpoging mislukt en geen reactie.

jrestrepo1982@gmail.comjrestrepo1982@gmail.com Berichten: 2Verified User

hallo allemaal, ik heb een probleem met mijn Yamaha r1 uit 2015, ik probeerde de motor met de gravenkaart te flitsen nadat het allemaal klaar was, de motor wilde niet werken, dus ik probeerde de originele afbeelding weer op de ecu te flitsen, nu krijg ik een venster dat geen reactie zegt wanneer ik de ecu probeer te flitsen, ook als ik naar mijn licenties kijk, wordt het jaar als 2018 weergegeven, mijn fiets en ecu zijn duidelijk een 2015 (2CR-8591A-20 ecu onderdeel #) ik heb een test uitgevoerd met de fiets uit geeft de uitgang 37 weer, met de fiets aan krijg ik 16 op de uitgangstest ik controleer ook de stroom aan de zijkant van het harnas dat van de fiets komt ik krijg van de gele en oranje 5v, en met de rode naar massa i krijg niets, maar als ik rechtstreeks naar de negatieve post ga, krijg ik een beetje -13v, alle hulp wordt zeer op prijs gesteld. Bedankt Juan R

Comments

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User

    Hallo, er is geen spanning van rood en zwart. Als je er 12 volt op zet kun je de ECU beschadigen. Is dit de eerste keer dat je de fiets flitst? Gebruik je een fietszijtuigje?

Meld je aan of registreer je om te reageren.