Helpforum

Fietsgordels werken niet

matteopassadore99@gmail.commatteopassadore99@gmail.com Berichten: 3Verified User

Hallo allemaal, ik heb een mt07 eu ecu-nummer BAT-8592A-10 uit 2021. Ik heb dit harnas nu al een tijdje, maar het werkte nooit. Ik heb de probleemoplossing al 5 keer gedaan. Alles controleert of de kabels allemaal in de juiste positie zitten, maar als ik spring gele en rode draden als ik het contact aanzet, maakt de brandstofpomp een paar seconden een tikkend geluid en op de das staat ERR, dan zet ik de pc aan en als ik probeer te flitsen, mislukt het kan zijn dat mijn pc dat niet is krachtig genoeg of dat ik op mobiele hotspot zit? De cabines zijn allemaal vergrendeld en zitten volledig, maar de fiets maakt nog steeds het tikkende geluid, bij voorbaat dank voor uw hulp

Comments

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User
    bewerkt February 12

    Hallo Dit gebeurt sommige met de Yamaha 700. U hebt toegang tot de ECU nodig. Ik wil dat je de software start en het kaartbestand selecteert dat je wilt flashen. Zorg ervoor dat de instellingen op de kaart zijn ingesteld op wat u nodig heeft. Sluit de USB aan op het zijharnas van de fiets en op de computer. Koppel de ECU los van het fietsharnas en zet het contact van de fiets aan. Selecteer onder apparaat schrijf ECU. Sluit de ECU pas aan als het bericht 'tweede sleutel aan' verschijnt. Wanneer u 'Schrijf ECU' selecteert, wordt er iets geladen en wordt er een sleutel ingeschakeld. Sluit de ECU opnieuw nog niet aan. Er wordt een licentie toegewezen en vervolgens wordt u gevraagd de 6-pins los te koppelen, vervolgens uit te schakelen en vervolgens de 6-pins weer aan te sluiten. Daarna wordt u gevraagd opnieuw in te schakelen, dat is wanneer u de ECU aansluit en op ok drukt. Het zou op dit punt moeten beginnen met schrijven. Mike

Deze discussie is gesloten.