Tarkista moottorin valo 3A vilkkumisen jälkeen
zzy7164@hotmail.com
sisään EX 400
Hei: Minulla on vuoden 2020 Ninja 400, jossa on täydellinen Akrapovic-pakojärjestelmä ja ABS poistettu. ECU-numero on 21175-1332. Aluksi käytin rajoittamatonta 2020rev 1332 ECU karttaa ensimmäistä kertaa vilkkumassa, ja se toimi hyvin ilman check engine -valoa. Huomasin kuitenkin, että kun hidastuin välillä 5000-6000 RPM, moottoripyörä alkoi poksahtaa ja palaa takaisin. Minulla on tietesti tulossa, joten päätin vaihtaa takaisin varastokarttaan. Vilkkuttuani osakekartan Flash Tunen julkisen tiedoston osiosta, sain tarkistusmoottorin merkkivalon koodilla 3A. Mietin, onko joku törmännyt samaan ongelmaan ja osaako sen korjata. Tietääkö kukaan, kuinka käsitellä hullua poksahdusta ja takaiskua?
tagged:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Korjaa vain joitain tietoja. Sain hullua poksahdusta ja jälkitulia (sammu sininen liekki), kun vieritän kaasusta
Hei Saatat tarvita mukautetun kartan hyvältä dynovirittimeltä. Meillä on päivitetty kartta kyseiselle ECU:lle. Uskon virityssarjaan, jota voit kokeilla. Hidastuksen poksahdus johtuu ilman ruiskutusjärjestelmästä, kun se ei ole tukossa.
@mike@ftecu.com Voitko kertoa minulle kartan nimen? Tuon myös tehokomennon V:n täyden ak-järjestelmän polttoainekartan nähdäkseni, voiko se vähentää sinistä liekkiä