פורום תמיכה

חיישני העברה מהירה מעודכנים

octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com הודעות: 191Staff User
נערך May 2022 in Quickshifters ו Blippers

שלום, בקשר לחיישני ההילוכים המהירים המעודכנים. צבעי החוטים במחברי החיישנים החדשים שונים. בחיישנים החדשים המחבר עם חוטים כחולים וירוקים הוא צד הדחיפה והכתום והצהוב הם משיכה. בברכה

הערות

  • Heilmanman52@gmail.comHeilmanman52@gmail.com הודעות: 12Verified User

    @octavio@ftecu.com היי גבר אולי אתה יכול לעזור לי לסדר אותי כאן. רישיון מס' B1B95D45 תקוע במצב אתחול הבזק. כל סיכוי שתוכלו לאפס את זה עבורי

  • jidhafs@msn.comjidhafs@msn.com הודעות: 1Verified User

    מה השדרוג בחיישנים החדשים

  • adrian_w@live.com.auadrian_w@live.com.au הודעות: 5Verified User

    ה-Quickshifter שלי (ערכת Quickshifter מבוססת Yamaha R6 ECU (סוג 7)) הפסיק לעבוד (נרכש ב-3 בדצמבר 2021) והשתמש בו על האופניים בין פברואר למאי 2022 בערך 10 פעמים ללא בעיה, אך הפסיק לעבוד ביולי. האם המולטימטר בדק את המשכיות, אבל גם היבטי הדחיפה והמשיכה לא עובדים.

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com הודעות: 178Staff User

    אם תשלח בחזרה את החיישן נוכל לבדוק אותו ולהחליף אם זה לא טוב.

  • buffsins@gmail.combuffsins@gmail.com הודעות: 3Verified User

    היי מייק, אני ממומבאי, הודו. יש לי GSXR 1000 (2013) הזמנתי רתמת צד לאופניים יחד עם ה-Quick Shifter. עכשיו הבזקתי את ה-ecu שלי והפעלתי את הגדרת ההילוך המהיר. אבל אני מקבל כל הזמן נורת FI (C31) ראשית חשבתי שזה נובע מחיישן מיקום ההילוכים (GPS). גם לאחר החלפת (GPS) אני מקבל את אותה תוצאה עם נורית FI (C31) גם אין גלגלי שיניים ביחידת הראש שלי. Toady הלכתי על Dyno Tune. הייתי בהלם לראות שברגע שניתקתי את ההילוך המהיר כל נורית ה-FI נעלמה וגם האופניים פעלו היטב. היה הבדל עצום בשיא HP כ-9HP. מכיוון שיש אירוע דראג בשבוע הראשון בנובמבר. אני מאוד אודה אם תוכלו לעזור לי למצוא פתרון לבעיה שלי.

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com הודעות: 178Staff User

    שלום, אתה יכול לשלוח לי את קובץ המפה שבו אתה משתמש ואני אעזור לך לסדר אותו?

  • buffsins@gmail.combuffsins@gmail.com הודעות: 3Verified User

    תודה מייק אבל פתרתי את הבעיה. זה היה חיישן QS. עם זאת יש לי גם ספק נוסף לגבי תזמון ההצתה ללא הגבלה של דגמי GSXR 1000 (09 -16). מכיוון שכל הצילינדרים מציגים תזמון הצתה זהה, וזה לא המקרה במפות המלאי. אתה יכול בבקשה להאיר לי את אותו הדבר?


  • mike@ftecu.commike@ftecu.com הודעות: 178Staff User

    לא בניתי את המפה הזו אבל למיטב ידיעתי כנראה שלא היו יתרונות מהשונות בתזמון מכיוון שהם מושפעים מהפליטה והטמפרטורה של הצילינדר.

הדיון הזה נסגר.