Helpforum

Bijgewerkte Quick Shift-sensoren

octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User
bewerkt May 2022 in Quickshifters en Blippers

Hallo, met betrekking tot de bijgewerkte quick shift-sensoren. De draadkleuren op de nieuwe sensorconnectoren zijn anders. Op de nieuwe sensoren is de connector met blauwe en groene draden de push-kant en de oranje en gele is pull. Groeten

Comments

  • Heilmanman52@gmail.comHeilmanman52@gmail.com Berichten: 12Verified User

    @octavio@ftecu.com hey man, misschien kun je me helpen hier weg te komen. Licentie # B1B95D45 zit vast in een flash-geïnitialiseerde staat. Elke kans dat jullie dit voor mij kunnen resetten

  • jidhafs@msn.comjidhafs@msn.com Berichten: 1Verified User

    wat is de upgrade in de nieuwe sensoren?

  • adrian_w@live.com.auadrian_w@live.com.au Berichten: 5Verified User

    Mijn quickshifter (Yamaha R6 ECU-gebaseerde Quickshifter Kit (Type 7)) stopte met werken (gekocht op 3 december 2021) en gebruikte hem tussen februari en mei 2022 ongeveer 10 keer zonder problemen op de fiets, maar stopte met werken in juli. Heeft de multimeter gecontroleerd op continuïteit, maar zowel de push- als pull-aspecten werken niet.

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User

    Als u de sensor terugstuurt, kunnen we deze testen en vervangen als deze defect is.

  • buffsins@gmail.combuffsins@gmail.com Berichten: 3Verified User

    Hallo Mike, ik kom uit Mumbai, India. Ik heb een GSXR 1000 (2013) Ik heb een zijharnas voor de fiets besteld samen met de Quick Shifter. Nu heb ik mijn ecu geflitst en de quick shifter-instelling geactiveerd. Maar ik krijg continu FI-licht (C31) Eerst dacht ik dat het te wijten was aan de versnellingspositiesensor (GPS). Zelfs na het vervangen van de (GPS) krijg ik hetzelfde resultaat met het FI-lampje (C31), ook zijn er geen versnellingen op mijn hoofdeenheid. Toady Ik ging voor een Dyno Tune. Ik was geschokt toen ik zag dat toen ik de quick shifter loskoppelde, alle FI-lampjes verdwenen en de fiets ook goed presteerde. Er was een enorm verschil in de piek HP ongeveer 9HP. Omdat er een drag-evenement is in de 1e week van november. Ik zou het erg op prijs stellen als je me kunt helpen een oplossing voor mijn probleem te vinden.

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User

    Hallo, kunt u mij het kaartbestand sturen dat u gebruikt en ik zal u helpen het uit te zoeken?

  • buffsins@gmail.combuffsins@gmail.com Berichten: 3Verified User

    Bedankt Mike, maar ik heb het probleem opgelost. Het was de QS-sensor. Ik heb echter ook nog een twijfel over de GSXR 1000 (09 -16) modellen met onbeperkte kaarten voor het ontstekingstijdstip. Omdat alle cilinders een identiek ontstekingstijdstip vertonen, wat niet het geval is met de voorraadkaarten. Kun je me alsjeblieft hetzelfde vertellen?


  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User

    Ik heb die kaart niet gemaakt, maar voor zover ik weet, had de afwijking in de timing waarschijnlijk geen voordelen omdat deze worden beïnvloed door de uitlaat- en cilindertemperatuur.

Deze discussie is gesloten.