Supportforum

B34-9591A-10 (EU) / B34-9591A-00 (EU)

vencemotosport@gmail.comvencemotosport@gmail.com Inlägg: 5Verified User

Hej, jag skrev en version -10 till -00, modifierade de två pluggarna till ECU-kontakten som rekommenderas av Yamaha. Från motorcykeln mättas cirka 8000 varv per minut. har du en lösning? Jag försökte aktiefilerna och obegränsat, det är samma sak. Detta är en manipulation som jag redan har genomfört på två andra mt07s och som fungerade perfekt. tack för din hjälp. bifogad metod yamaha


kommentarer

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, så kopplade du din cykel för att ändra den från en 35kw till en 55kw begränsad cykel? Jag är förvirrad över varför du gjorde den här modifieringen. Tack, Jason A.

  • albycabra00@gmail.comalbycabra00@gmail.com Inlägg: 1Verified User

    Hej, jag är ny här och jag skulle vilja förstå hur jag flashar min B34-9591A-10 från 35kw till 55kw. Ska jag modifiera ledningsnätet som yamaha rekommenderar? Tack

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Inlägg: 191Staff User

    Hej, jag är inte helt bekant med de begränsade EU-motorcyklarna. Du kan försöka vända kablarna och blinka cykeln, eftersom programmeringsstiften på cykeln är annorlunda än vad Yamaha rekommenderar att byta. Jag är dock inte säker på om det skulle vara lösningen. Hälsningar

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Inlägg: 191Staff User

    @sander.kwastt@icloud.com Det här är vad jag nämnde. Jag är inte säker på om detta skulle hjälpa eller inte eftersom jag inte är bekant med det. Hälsningar

Logga in eller registrera dig för att kommentera.