Tukifoorumi

Auto Blipper ei toimi vuoden 2017 MT10:ssäni

kuey996@hotmail.comkuey996@hotmail.com Viestejä: 4Verified User
sisään FZ / MT 10

Hei, noudatin ohjetta asentaaksesi automaattisen blipperin pikavaihdesarjan ja ottamalla käyttöön automaattisen puskurin penkillä. Se toimii ok ylösvaihdessa, mutta alaspäin ei räpäystä, voiko jokin muu tapa mennä pieleen? ECUni on B67-8591A-00

tagged:

Kommentit

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User
    muokattu May 2022

    Hei, voitko lähettää minulle kuvia asennuksestasi? Ja millä tilillä vilkuilet? Terveiset

  • kuey996@hotmail.comkuey996@hotmail.com Viestejä: 4Verified User

    Hei Pyörässäni käy gp-vaihde, savun estolla on tehty levyt. Ensimmäinen, testasin vaihtoanturin signaalin ulostulon ylös ja alas ovat kunnossa, ja säädin yhdystankoa varmista, että ylös ja alas vaihdetaan samalla paineella anturissa Toinen ongelma, minulla on se, että ostin väärän automaattisen blipper-sarjan, se on FZ10:lle, ei MT10:lle, pistoke on neliömäinen, ei pyöreä, ei hätää, olin muokannut sen pyöreäksi ja liitin sen nastan 12 smail riviliitin (Olin huolissani siitä, että pistokkeen vastus voi olla erilainen, signaali on liian heikko? Liitin pyöreän pistokkeen ja vihreän johdon juottamalla) Yritin kirjoittaa sen takaisin varastokartoitukseen, ottaa automaattinen blipper käyttöön , ei toimi vieläkään Ja kirjoitin sen takaisin rajoittamattomaan kartoitukseen, automaattinen blip ei toimi edelleen. Kerro minulle, mitä voin tehdä? Olen jo tehnyt mitä voin! Onko nämä laitteisto- vai ohjelmisto-ongelmat? Pahinta, etten ole osavaltiossa, ja vei minulta niin paljon aikaa jatkaa yrittämistä, en ollut ollenkaan onnellinen...

    Ad1jycdf1Adoj8Myc6gYu

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User
    muokattu May 2022

    Hei, laitoitko johtimen, jonka irrotit isommasta 3 riviliittimestä takaisin? Lisäksi koska olet GP-vuorossa, oletko vaihtanut myös QS-anturin liittimet? Terveiset

  • kuey996@hotmail.comkuey996@hotmail.com Viestejä: 4Verified User

    Hei Koska muokkasin pienen 4 rivin liittimen, joka ei toiminut, olin yrittänyt kytkeä suuremman 4 rivin liittimen nastan 2 (tyyli FZ10), mutta polttoainepumppu ei toiminut sytytyksen ollessa päällä, yritin vaihtaa QS-sensoriliittimet, kun automaattinen blip ei toiminut koeajelullani (ei nopeaa vaihtoa ylös eikä vilkkumista vaihdon jälkeen) Tarkistin laitteiston ympäriltä, mahdolliset tein väärin Ja nyt laitoin sen takaisin pieneen 4 riviin liitin (MT10-tyyli), odotan edelleen hyviä uutisia sinulta

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    Hei Vastaako laittamasi merkki täsmälleen? Ja Auto Blip on varmasti käytössä? Saatat tarvita uudet AB-valjaat. Terveiset

  • kuey996@hotmail.comkuey996@hotmail.com Viestejä: 4Verified User
    muokattu May 2022

    Hei Sinä annat minulle valon, olen melkein luovuttamassa Zoomaan MT10 automaattisen vilkkusarjan grafiikkaa Lopulta, sain vastauksen, ab-valjaat ovat erilaisia MT&FZ:n välillä, eivät vain automaattisen vilkkumisen vihreässä johdossa Hieman vaikea FZ-tyyppiset valjaat, se oli pitkä yrittämisen ja erehdyksen matka, se löi lopulta 😭 Kippis

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    Hei, kiva, että sait jotain aikaan. Terveiset

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.