Supportforum

KAWASAKI ZG1400 2015

100.motos@orange.fr100.motos@orange.fr Inlägg: 20Verified User

Hej, är det möjligt att flasha en fransk boxreferens 21175-0759 med USA-bilderna. hjärtligt

kommentarer

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Inlägg: 191Staff User

    Hej, jag skulle inte råda dig att blinka din franska ECU med felaktigt artikelnummer eller region. Den ECU är dock läsbar. Du kan läsa upp filen, skicka över den och utvecklingen kan skapa en fil åt dig. Tänk på att det kan ta lång tid eftersom de är mycket säkerhetskopierade för tillfället. Hälsningar

  • 100.motos@orange.fr100.motos@orange.fr Inlägg: 20Verified User

    Hej Tack för svaret Jag tog en risk att blixt med en amerikansk modell det fungerade på motorcykeln men det finns funktioner som inte fungerar Motorcykeln startar om och fungerar bra. Jag skickade filen vidare till dig via mitt ECU Play-konto om du kan titta själv när du har tid. Tack

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Inlägg: 191Staff User
    redigerad June 2022

    Hej, Är filen du försöker skicka mig den ursprungliga lästa filen från ECU:n innan några ändringar har gjorts. Det är viktigt att vi får den ursprungliga oförändrade filen från ECU:n annars kommer vi inte att kunna göra en prototyp av den. Om du fortfarande har den ursprungliga oförändrade filen från ECU:n skicka den vidare direkt via e-post så att jag kan skicka den till utveckling. Hälsningar

  • 100.motos@orange.fr100.motos@orange.fr Inlägg: 20Verified User

    Hej ja det här är originalfilen för motorcykeln innan någon intervention. Tack

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Inlägg: 191Staff User

    Okej, maila den gärna till mig så skickar jag den till utveckling. Så ECU skulle vara 2015 KAWASAKI ZG1400 21175-0759 och EU/Franska regionen korrekt? Hälsningar

Logga in eller registrera dig för att kommentera.