Helpforum

Ecu schrijven blijft mislukken

matteopassadore99@gmail.commatteopassadore99@gmail.com Berichten: 3Verified User
bewerkt May 2022 in FZ / MT 09

Goede dag voor iedereen. Ik heb onlangs de flashtune-kit gekocht voor mijn 2021 mt07 (EU) toen ik voor het eerst probeerde om ECU te lezen, er stond dat het niet native leesbaar is BAT-8591A-10 ik controleerde of alle kabels op de juiste plek zaten, toen ik probeerde het te schrijven maar faalt steeds misschien komt het omdat ik op hotspot ben mijn garage is te ver van mijn appartement ik weet niet wat ik moet doen, weet iemand hoe dit probleem op te lossen? Vriendelijk bedankt.


Comments

  • Navidtourian@hotmail.comNavidtourian@hotmail.com Berichten: 28Verified User

    Hoi. Een vriend van mij had een vergelijkbare situatie (meer met een sterke en stabiele internetverbinding). Hij gebruikte het harnas aan de fiets en uiteindelijk moest hij overschakelen naar een harnas voor een bank zodat hij de ECU kan flashen met zijn computer die bedraad is voor een internetverbinding. Hoop dat deze informatie helpt.

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hallo Matteo, het lijkt erop dat je een verbindingsprobleem hebt met de installatie van je harnas of dat je de aanwijzingen niet precies volgt. Voer de test van het harnas aan de zijkant van de fiets uit op de voorpagina van het forum en laat me weten wat je krijgt. Groeten

Meld je aan of registreer je om te reageren.