Helpforum

Auto Blipper werkt niet op mijn MT10 uit 2017

kuey996@hotmail.comkuey996@hotmail.com Berichten: 4Verified User

Hallo, volgde de instructie om de auto blipper quickshifter-kit te installeren en de auto bliper op de bank in te schakelen. Het werkt goed bij het opschakelen, maar terugschakelen zonder blip, kan een andere manier fout gaan? Mijn ECU is B67-8591A-00

tagged:

Comments

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User
    bewerkt May 2022

    Hallo, kunt u mij foto's van uw installatie sturen? En met welk account flash je? Groeten

  • kuey996@hotmail.comkuey996@hotmail.com Berichten: 4Verified User

    Hallo, mijn fiets voert de gp-shifter uit en klaar met smogblokkeringsplaten. De eerste, ik had de signaaluitvoer van de schakelsensor op en neer getest, en de verbindingsstang afgesteld, zorg ervoor dat op en neer schakelen op dezelfde druk op de sensor Het tweede probleem, ik heb dat ik de verkeerde auto blipper-kit heb gekocht, het is voor FZ10, niet voor MT10, de plug is vierkant, nee de ronde, het is oké, ik had het aangepast naar een ronde en plug de pin 12 van de smail rij-koppeling (ik was bang dat de weerstand van de stekker anders is, het signaal te zwak maakt? Ik heb de ronde stekker en de groene draad met soldeer verbonden) Ik heb geprobeerd het terug te schrijven naar de voorraadtoewijzing, schakel de automatische blipper in , werkt nog steeds niet En schreef het terug naar de onbeperkte mapping, auto blip werkt nog steeds niet Laat me weten wat ik kan doen? Ik heb al gedaan wat ik kan! Dit zijn hardwareproblemen of softwareproblemen? Het ergste is dat ik niet in staat ben, en het kostte me zoveel tijd om het te blijven proberen, helemaal niet blij...

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User
    bewerkt May 2022

    Hallo, heb je de draad die je uit de grotere 3-rijige connector hebt gehaald, er weer in gedaan? En aangezien je in GP-shift zit, heb je ook de QS-sensorconnectoren verwisseld? Groeten

  • kuey996@hotmail.comkuey996@hotmail.com Berichten: 4Verified User

    Hallo sinds ik de kleine 4-rijige connector heb aangepast, werkte niet, ik had geprobeerd de pin 2 van de grotere 4-rijige connector (de FZ10-stijl) aan te sluiten, maar de brandstofpomp werkte niet toen het contact aan was. Ik heb geprobeerd de QS sesnor-connectoren toen de auto-blip niet werkte op de manier waarop ik de testrit maakte (geen snelle shift en geen blipping na het wisselen) Ik heb de hardware gecontroleerd, elke kans dat ik het verkeerd heb gedaan En nu heb ik het teruggezet in de kleine 4 rij connector (de MT10-stijl), ik wacht nog steeds op goed nieuws van jou!

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hoi Komt de pin die je erin steekt precies overeen? En Auto Blip is zeker ingeschakeld? Mogelijk hebt u een nieuw AB-harnas nodig. Groeten

  • kuey996@hotmail.comkuey996@hotmail.com Berichten: 4Verified User
    bewerkt May 2022

    Hallo, je geeft me een licht, ik geef het bijna op Ik zoom in op de afbeelding van de MT10 auto blipping kit Eindelijk, ik heb het antwoord, de ab-harnassen zijn anders tussen MT & FZ, niet alleen anders op de groene draad van auto blipping Een beetje moeilijk het FZ-type harnas, het was een lange reis van proberen en opstaan, het blies uiteindelijk😭 Proost

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hoi, Fijn dat je iets hebt kunnen regelen. Groeten

Meld je aan of registreer je om te reageren.