Helpforum

Geen reactie van ECU "hardfail"

gome178@163.comgome178@163.com Berichten: 28Verified User
  1. Ik gebruik een zijharnas, een 6-pins zijharnas type 4, een flash my bike. wanneer ik de lijn installeer en de sleutel open, kan ik de fiets niet starten. instrument panel show error code(err h1)
  2. I try to flash ecu, software show "no reponse"
  3. I restore 34 pin black wire, the bike can start, but still can't flash ecu。
  4. Note: ECU stamped Part Number: 2DR -8591A-20(JP)
  5. Het onderdeelnummer van de ecu voor het uitlezen van de software is 1DR-8591A-00(EU) rwbcCsL3h26qzNbMx2ihKFHKpdUIj2

Comments

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hallo, dat ECU-onderdeelnummer vereist de 6-pins Type 11 Bike Side Harness. Die ECU is ook niet native leesbaar. Gebruik het juiste harnas om schade aan uw ECU te voorkomen

  • gome178@163.comgome178@163.com Berichten: 28Verified User

    Sorry, ik heb verkeerde informatie gegeven. Ik gebruik het 6-pins zijharnas type 11 voor de fiets. Kan het ECU-onderdeelnummer 2DR-8591A-20(JP) nu niet voor ftecu leveren? Als ik dit onderdeelnummer ECU geef, kan de software dit binnenkort leveren?

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hallo, we hebben een bestand voor dat ECU-onderdeelnummer. Het staat onder de map MT09>2014-2020. Als je nog steeds geen reactie krijgt, controleer dan of je zijharnas correct is geïnstalleerd en voer de 6-pins harnastest uit die op de voorpagina van het forum staat. Ook bij het flitsen met een zijharnas hoeft u tijdens het proces niets los te koppelen. Gebruik gewoon de toets aan/uit wanneer daarom wordt gevraagd. Groeten

  • gome178@163.comgome178@163.com Berichten: 28Verified User

    HI, Bike Side Harness is correct geïnstalleerd, en voer de test uit, retourbericht 36 (Getest is ok)。 Ik kan mijn fiets niet starten wanneer Bike Side Harness is geïnstalleerd, het instrumentenpaneel van de fiets toont foutcode(err h1). Ik kan mijn fiets starten wanneer ik het harnas 34-pins (zwarte draad) loskoppel Met vriendelijke groet

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hallo, De Bike Side harnastest is een meer concrete test dan de interfacetest. Het lijkt erop dat je kortsluiting hebt als je de zwarte draad aansluit. Stuur me alstublieft afbeeldingen van uw connectoren en de installatie van het harnas aan de zijkant om te beoordelen. Van achter en voorkant van de connectoren evenals de zwarte draadverbindingen alstublieft. U kunt ze rechtstreeks naar mij opsturen. Groeten

Meld je aan of registreer je om te reageren.