Helpforum

Upload/Deel ECU-bestanden

matbol8@gmail.commatbol8@gmail.com Berichten: 8Verified User

Hallo Hoe deel ik mijn eigen ECU-bestanden? Ik kan het alleen op mijn computer opslaan. En als ik op Opslaan in mijn account klik, zegt het me "Succes", maar ik kan het niet vinden in Bestandsbeheer. Kan iemand mij helpen? Bedankt

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Zodra u een bestand opslaat in uw account, wordt het opgeslagen in uw privébestanden onder het tabblad "mijn account" van uw bestandsbeheerder. Weet u niet hoe u bij de bestandsbeheerder moet komen? Klik op het tabblad openen en selecteer vervolgens bestandsbeheer. Zodra u het bestand onder uw privébestanden vindt, moet u er met de rechtermuisknop op klikken en vervolgens Verplaatsen naar openbare bestanden selecteren. Bedankt, Jason A.

  • matbol8@gmail.commatbol8@gmail.com Berichten: 8Verified User

    Hallo, Nou, dit is het probleem ... het toont geen bestanden op mijn account, zelfs niet na 5 pogingen om op te slaan:/ Wat moet ik doen? De software verwijderen en opnieuw installeren? Matthias B.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik kan bestanden prima opslaan in mijn account en ze verplaatsen als openbare bestanden. Misschien doe je hier iets fout in het proces. Kun je me een video e-mailen als je dit probeert? Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.