Helpforum

Mijn licentie (s) is / zijn gecrasht en software herkent mijn licentie (s) niet

pvollmer@cityweb.depvollmer@cityweb.de Berichten: 12Verified User

Voor dit probleem opende ik een ticket in mei maar kreeg geen ondersteuning. De oorzaak van dit probleem was een gebroken 12v-kabel tijdens het flitsen van een kaart die ik eerder had geflitst, maar nu met enkele wijzigingen. Het zou geen probleem moeten zijn, maar tijdens het flitsen stopte de flits. Ik heb het een tweede keer geprobeerd, maar nu vroeg de software me om een nieuwe licentie te kopen. Na een paar dagen zonder reactie van FTecu bestelde ik een nieuwe licentie om een flits te proberen met hetzelfde resultaat als voorheen. Nu heb ik een Yamaha R1 die ik alleen op racetracks rijd maar die sinds mei niet meer draait, 2 gecrashte licenties en geen ondersteuning van FTECU. De enige die probeert te helpen was Mike Bienvenu. Een vriend vertelde me over soortgelijke problemen met het flitsen van zijn R1 ecu en dat hij een resetbestand ontving om zijn probleem op te lossen. Mijn hardware is gerepareerd en alle tests zijn voltooid en oké. Wat ik nodig heb is een resetbestand en een reset van mijn licenties. Bedankt Peter

Comments

  • pvollmer@cityweb.depvollmer@cityweb.de Berichten: 12Verified User
  • pvollmer@cityweb.depvollmer@cityweb.de Berichten: 12Verified User
  • pvollmer@cityweb.depvollmer@cityweb.de Berichten: 12Verified User
  • pvollmer@cityweb.depvollmer@cityweb.de Berichten: 12Verified User
  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Heb je het de laatste tijd geprobeerd? Voor zover ik kan zien, zijn uw licenties opnieuw ingesteld.

  • pvollmer@cityweb.depvollmer@cityweb.de Berichten: 12Verified User

    Ja dat klopt. Mike Bienvenu vroeg om mijn licenties te resetten en daarna heb ik het opnieuw geprobeerd met hetzelfde resultaat. Maar ik had geen resetbestand ontvangen voor mijn Yamaha ecu om mee te flitsen om eerst ecu te resetten en vervolgens te knipperen met de EU-kaart van 2015. groeten Peter

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Er is geen resetbestand voor een R1 die we kennen, alleen voor de FZ / MT07. Als uw vriend "een resetbestand heeft ontvangen" voor zijn R1, waarom kan hij dit dan niet met u delen om te gebruiken? Of als u niet zeker bent van de geldigheid, kunt u hem het naar ons sturen en kunnen we het bekijken.

  • pvollmer@cityweb.depvollmer@cityweb.de Berichten: 12Verified User

    Oké, ik zal hem vragen of hij dat bestand nog heeft. Misschien verkocht hij het allemaal compleet met zijn R1 omdat hij nu in een BMW rijdt. groeten Peter

  • pvollmer@cityweb.depvollmer@cityweb.de Berichten: 12Verified User

    Hallo Kent, ik denk dat ik dat resetbestand niet nodig heb. Zoals je zei, mijn licenties zijn al gereset, ik heb net geprobeerd mijn ecu te flashen en ik deed het precies volgens de instructies. Ik weet nu niet wat er is gebeurd en kan niet geloven, maar het werkte. Mijn R1 is weer actief. Heel erg bedankt Peter

Meld je aan of registreer je om te reageren.