Helpforum

ACTIVETUNE WERKT NIET OP 2019 ZX10R 1426 ECU

Chiodi@gmail.comChiodi@gmail.com Berichten: 3Verified User

Hallo allemaal! ik heb onlangs mijn ecu geflitst voor mijn 2019 zx10r met flashtune en ik heb er ook activetune voor gekocht. De flits leek goed te gaan. Ik heb toen geprobeerd om versieringen van de activetune-sensor te trekken en alles wat ik kreeg was nullen. Er staat minstens een paar minuten te wachten op lambda-hardware en daarna niets. De mensen van ftecu zijn er voor mij om het probleem op te lossen. Alle onderdelen zijn vervangen. redenen gecontroleerd enz. We hebben de procedure in de juiste volgorde doorlopen. De sleutel niet uitzetten en het harnas niet te snel aansluiten enz. Nog steeds niets. Allemaal nullen. Ik kan de fiets zelfs niet volgen. Ik zie het gas en het toerental omhoog gaan op het scherm, maar de afwerking verandert niet. Bovendien kan ik de fabrieks o2-sensor niet meer opnieuw aansluiten en inschakelen omdat deze een controlelampje zal activeren. Hetzelfde geldt voor de uitlaatklep. Ik heb beide op hun plaats en nu verbonden. Hetzelfde als ik naar een voorraadflits ga. Nu kan ik niet eens dingen weer op voorraad brengen. Een nieuwe ecu kost $1000


I geloof dat de mensen bij ftecu het binnenkort hopelijk zullen proberen op een zx10 van 2019 in hun winkel! Misschien heeft iemand anders dit probleem gehad en kon het oplossen?

Comments

Meld je aan of registreer je om te reageren.