פורום תמיכה

שאלת ההתקנה אוטומטית

clayracer@gmail.comclayracer@gmail.com הודעות: 3Verified User

אני מתקין מערכת Graves EVR עם מפת פלאש מאת Graves באמצעות FTEcu וגם מתקין ערכת tune Active בו זמנית. למערכת המקורית שלי היו שני חיישני O2 ולמערכת החדשה יש כעת אחד. אני רוצה לאשר שזה נכון שאני מנתק ומסיר את שני חיישני O2 ומתקין את חיישן ה- O2 בפס רחב ומחבר אותו לתקע הצד השמאלי ומשאיר את התקע הימני ריק. אתה יכול בבקשה לאשר שזה נכון. תודה דואן

הערות

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, זה נכון. תודה, ג'ייסון א.

  • clayracer@gmail.comclayracer@gmail.com הודעות: 3Verified User

    לאחר התקנה ורכיבה על האופניים אני מקבל נורת מנוע לקוד p0132. אני מניח שזה בגלל שחיישן O2 בצד ימין חסר. האם יש הוראות נוספות לגבי מה צריך לשנות במפה כדי לעצור את הקוד הזה. האם זה נכון פשוט לבטל את הסימון P0132 לאבחון ה- ECU. הנחתי שהמפה ש- Graves סיפק לי תהיה תקינה עבור ההתקנה שלי אך לא כך. כיצד אוכל גם לאשר שהניגון הפעיל אפילו עובד. בעת קריאת ה- ECU לאחר רכיבה אתה יכול לראות את מפת הדלק המותאמת החדשה או שזה רק אם אתה משתמש בצג ושומר מפת בסיס חדשה בשידור חי? 2017 FZ-10 עם פליטת EVR של Graves

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, זה נכון שאתה צריך פשוט להשבית את הקוד, זה לא עניין גדול. אתה יכול לצפות במוניטור חי כדי לראות את עבודת Active Tune או שאתה יכול להתחבר לאופניים לאחר נסיעה ולראות את ערכי הגימור שלך. צפה בסרטון: https://youtu.be/XiEnBOfN3RE תודה, ג'ייסון א.

  • clayracer@gmail.comclayracer@gmail.com הודעות: 3Verified User

    תודה על ההערות, מהתשובה שלך ומהסרטון אני עדיין לא בטוח איך לצפות בתיקונים שנעשו על ידי מנגינה פעילה. יש לי רק ערכת ניגון ספסל ואין לי את הרתמה בצד האופניים או דינו לכוון מראש. אני מבין שהמנגינה הפעילה תיקח הרבה יותר זמן לכוונן כאשר המפה לא מכוונת דינו והבהבה מחדש כדי להיות קרובה יותר אבל התחלתי עם מפת הקבר ורוצה רק לאשר שהיא מתכוונת. לאחר צפייה בערכי החיתוך של המסך הקריאה מה- ECU לאחר רכיבה הוא רק מציג את כל האפסים לשני ברירות המחדל של TPS ו- MAP? אני מתנצל אם חסר לי משהו ברור. היכן המאחסון הפעיל מאחסן את התיקונים שלו והאם ניתן לצפות בהם.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, לא הבנתי שאתה משתמש ברתמת ספסל. אינך יכול לראות חיתוכים עם רתמת הספסל מכיוון שברגע שה- ECU נכבה הוא מאבד את ערכי הגימור. עם זאת, לא ייקח הרבה זמן עד שה- ActiveTune יכוון את עצמו ברכיבה. זה נחמד לשמור את השינויים במפת הבסיס שלך ולהתקרב יותר ויותר אבל זה לא הכרחי. כמו כן, אם אתה משתמש בקובץ Graves אינך יכול לבצע שינויי תדלוק בקובץ זה. כך שלא תוכל להחיל ערכי גימור על מפת הבסיס. עכשיו זה עדיין יתקן ויחיל אותם בעת רכיבה, אך אינך יכול לשים אותם לצמיתות במפת הבסיס. מקווה שזה הגיוני. תודה, ג'ייסון א.

היכנס או הירשם כדי להגיב.